ACHIZITIE SERVICII DE ASIGURARE CASCO AERONAVE SI ASIGURARE DE RASPUNDERE 01.09.2013 - 31.08.2014
Data licitatiei 02.06.2013
Expirat
43
43
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 185748
|
Data publicarii :
13.05.2013
|
Tara/Judet:
Ilfov |
Descriere scurta:
ACHIZITIE SERVICII DE ASIGURARE CASCO AERONAVE SI ASIGURARE DE RASPUNDERE 01.09.2013 - 31.08.2014
Coduri CPV:
66510000-8 - Servicii de asigurare
|
Textul licitației
a aeronave si motoare de schimb) si asigurare de raspundere fata de pasageri, bagaje, marfa, posta, terti, pentru perioada 01.09.2013 - 31.08.2014.
4. Cantitatea de servicii care trebuie prestate : conform documentatiei de atribuire.
5. Optiunea de achizitionare de servicii similare suplimentare: conform documentatiei de atribuire.
6. Indicatii referitoare la posibilitatile ofertantilor de a depune oferta pentru o parte sau pentru intreaga cantitate de servicii: oferta trebuie depusa pentru intreaga cantitate de servicii conform documentatiei de atribuire - nu se accepta oferte partiale.
7. a) Durata contractelor de achizitie: 12(douasprezece) luni, cu posibilitate de prelungire.
b) Data intrarii in vigoare a contractelor de achizitie: 01.09.2013.
8. Subcontractanti: nu se accepta subcontractanti.
9.a). Documentatia de atribuire se poate obtine la solicitarea scrisa a oricarui operator economic interesat adresata catre TAROM, Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov (Cladirea TAROM, Corp F, Biroul Proceduri Achizitii, Tel.: (021)204.19.43, (021)204.19.55, Fax: (021)201.49.93, e-mail: corina.stan@tarom.ro, nicoleta.mitroi@tarom.ro).
b). Data limita