ACHIZITIE SERVICII DE VERIFICARE STINGATOARE LA SEDIUL CENTRULUI DE CUSTODIE PUBLICA ARAD
Data licitatiei 23.05.2022
Expirat
22
22
Valoare estimata : 320 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6191256
|
Data publicarii :
19.05.2022
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Denumire contract:
ACHIZITIE SERVICII DE VERIFICARE STINGATOARE LA SEDIUL CENTRULUI DE CUSTODIE PUBLICA ARAD
Data limita depunere oferta:
2022-05-23
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
Data limita depunere oferta:
2022-05-23T11:00:00+03:00
Descriere contract:
AUTORITATEA CONTRACTANTA DORESTE SA ACHITIONEZE SERVICII DE VERIFICARE STINGATOARE LA SEDIUL CENTRULUI DE CUSTODIE PUBLICA ARAD, COMUNA VLADIMIRESCU, SAT HORIA, STRADA REGELE FERDINAND I, NR 120, JUD. ARAD. SERVICIILE INCLUD: VERIFICARE STINGATOR TIP P6 - 6 BUCATI, VERIFICARE STINGATOR TIP SM 9 - 3 BUCATI, VERIFICARE STINGATOR TIP G2 - 4 BUCATI.
Conditii referitoare la contract:
Conditii de participare:
Poate participa orice operator economic care are dreptul legal de a presta serviciile, care fac obiectul prezentului anunt. Propunerea tehnica si propunerea financiara se vor transmite pe adresa de e-mail: achizitii.crpcsatm.igi@mai.gov.ro , fax 0256/227500 sau prin depunerea la sediul Centrului, s