Descriere scurta:
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC PIETE PREST SA
Numar invitatie: 366013 / 16.10.2014
Denumire contract: Achizitie TRACTOR multifunctional (remorca basculabila, lama frontala, perie pentru maturat, cisterna pentru spalat stradal, vidanja)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social SC PIETE PREST SA Cod fiscal: RO27289734, Adresa: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250732708, Fax: +04 0250732708 , Email: achizitii@pieteprest.ro
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240135, telefon:+40 0250732708, fax:+04 0250732708, persoana de contact:GHEORGHITA DIMOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240135, telefon:+40 0250732708, fax:+04 0250732708, persoana de contact: GHEORGHITA DIMOIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (6820 – Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie TRACTOR multifunctional (remorca basculabila, lama frontala, perie pentru maturat, cisterna pentru spalat stradal, vidanja)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TRACTOR multifunctional (remorca basculabila, lama frontala, perie pentru maturat, cisterna pentru spalat stradal, vidanja) cu termen de livrare de maxim 90 de zile de la semnarea contractului
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 2.800,00 lei; Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 „virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari”. Contul bancar pentru depunerea garantiei: RO10BTRL03901202U0902700 Banca Transilvania, sucursala Rm. Valcea; Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta: se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului. Modul de restituire a garantiei: In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obilgatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului – Verbal de receptie a produselor (art. 92 din H.G. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant cu oferta independenta conform ordinului 314/2011 ANRMAP (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest exemplar). - - Prezentare formular A: declaratie privind calitatea de participant cu oferta independenta conform ordinului 314/2011 ANRMAP (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest exemplar) 2. Declaratii privind eligibilitatea incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica - Prezentare formular B 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta – incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica - Prezentare formular C 4. Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentare formular D: neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 – persoanele care detin functii de conducere in cadrul S.C. PIETE PREST S.A.: 1. Director General – Tabirca Mihail, 2. Director Exploatare – Salomia Gheorghe, 3. Contabil sef – Simion Mariana, 4. Coordonator Coloana Auto – Popa Valentin Adrian, 5. Consilier Juridic – Popa Iuliana, 6. Compartiment Achizitii Publice si IT – Dimoiu Gheorghita, 7. Coloana Auto: Cirjan Sporea Nicolae , 8. Presedinte C.A. – Spinciu Danut, 9. Membru C.A. – Costache Ion, 10. Membru C.A. – Predescu Iustin, 11. Membru C.A. – Constantin Lazar, 12. Membru C.A. – Trifu Alexandru Iosif Nicolae. 5. Prezentare certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru „in conformitate cu originalul”). In masura in care procedura de emiterea acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul 509/2011. 6. Prezentare certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru „in conformitate cu originalul”). In masura in care procedura de emiterea acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul 509/2011. 1. Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru „in conformitate cu originalul”). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor 2. Prezentare Statutul Societatii/Actul Constitutiv (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru „in conformitate cu originalul”) 3. Persoane fizice straine: - Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate) Prezentare Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru „in conformitate cu originalul”)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2011, 2012, 2013: sa fie in valoare de cel putin 250.000,00 lei conform cu modelul de Formular anexat. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiari, in sensul de a furniza la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 140.000,00 lei fara T.V.A. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte. Certificat SR EN ISO 9001 : 2008 prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 09:15
Coduri CPV:
16700000-2 - Tractoare
|