Contract de servicii de catering pentru participanti G.T. "Club Femei” in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020
Data licitatiei 07.12.2017
Expirat

1

1
Valoare estimata : 54,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2740632
|
Data publicarii :
22.11.2017
|
Tara/Judet:
RO/Calarasi |
Descriere scurta:
In cadrul proiectului se vor organiza 4 intalniri pe luna, timp de 34 de luni x 20 de participante / intalnire, pentru care se vor presta servicii de catering. Prin urmare, pe luna va exista un numar de 4 x 20persoane = 80 portii/luna. Total portii = 80 portii/luna X 34 de luni = 2720 portii. Serviciile de catering vor cuprinde urmatoarele: - 1 ceasca cafea de 100 ml/participant; - 1 sticla apa plata de 500 ml/participant; - 1 sticla suc diverse sortimente de 500 ml/participant; - gustari sarate, asortate din 3 sortimente, cu un gramaj total de 200 grame/participant; - gustari dulci, asortate din 3 sortimente, cu un gramaj total de 200 grame/participant. Un procent de 10% din pachete vor fi destinate copiilor (fetelor participante in „Clubul femeilor”) si vor contine cate un iaurt cu un gramaj de 125 grame/participant, care va inlocui cafeaua. Ambalarea se va realiza sub forma de 20 de pachete individuale pentru fiecare intalnire. Aceste servicii de catering vor trebui sa fie livrate in orasul Harsova [zona de Vest], jud. Constanta in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020.
Coduri CPV:
55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societăţi sau instituţii
|
Textul licitației
TUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de catering pentru participanti G.T. \"Club Femei” in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul proiectului se vor organiza 4 intalniri pe luna, timp de 34 de luni x 20 de participante / intalnire, pentru care se vor presta servicii de catering. Prin urmare, pe luna va exista un numar de 4 x 20persoane = 80 portii/luna. Total portii = 80 portii/luna X 34 de luni = 2720 portii. Serviciile de catering vor cuprinde urmatoarele: - 1 ceasca cafea de 100 ml/participant; - 1 sticla apa plata de 500 ml/participant