Entitatea contractantă organizează prezenta consultare în vederea achiziționării uniformei de serviciu, conform cerințelor din documentul atașat, în care sunt detaliate obiectele vestimentare structurate pe loturi.
Data licitatiei 14.04.2020
Expirat
63
63
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4582791
|
Data publicarii :
08.04.2020
|
Tara/Judet:
RO/Ilfov |
Descriere scurta:
Entitatea contractantă organizează prezenta consultare în vederea achiziționării uniformei de serviciu, conform cerințelor din documentul atașat, în care sunt detaliate obiectele vestimentare structurate pe loturi.
Coduri CPV:
18222000-1 - Haine de serviciu
100000000-0 - Cpv licitatii seap
|
Textul licitației
lori estimative în concordanța cu prețurile pieței pentru articolele vestimentare ce intră în componența uniformei de serviciu, conform cerințelor atașate prezentului mesaj.
Ofertele tehico-economice neangajante se vor depune de către operatorii economici interesați pentru fiecare articol vestimentar menționat în atașament, structurate pe loturi, conform cerințelor specifice din documentul atașat:
Lotul I: Sacou femei/bărbați, pantaloni clasici femei/ bărbați, fustă
Lotul II: Cămașă cu mânecă lungă/scurtă femei/ bărbați
Lotul III: Tricou polo femei/ bărbați, tricou polo bărbați inscripționat
Lotul IV: Pulover femei/ bărbați
Lotul V: Cravată, eșarfă
Lotul VI: Jachetă plusata femei/ bărbați, bluză polar/ softshell, pantaloni casual bărbați, curea nylon bărbați
Lotul VII: Salopeta de lucru cu pieptar si gluga detasabila, bluzon, pelerina de ploaie
Lotul VIII: Ochelari de soare, sapca
Lotul IX: Uniformă medicală
Aspecte supuse consultarii
vezi documentul atașat în care sunt detaliate cerințele de ordin tehnic.
Modalitate desfasurare - Ofertele tehnico-economice neangajante se vor transmite pânî la data limită de 15.