Data licitatiei 01.07.2022

Expirat

Execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigații în cadrul proiectului “MODERNIZAREA ȘI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGAȚII SPP 10 BH, APARȚINÂND O.U.A.I. BH IANCA, JUDEȚUL BRĂILA, DIN AMENAJAREA DE IRIGAȚII INCINTA B.H. CĂLMĂȚUI – ETAPA A II-A”
Data licitatiei 01.07.2022
Expirat
42
42
Valoare estimata : 4,336,143 RON Tip anunt: Achizitii ID: 6237491 Data publicarii : 10.06.2022 Tara/Judet: RO/Braila
Descriere scurta:

Execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigații în cadrul proiectului “MODERNIZAREA ȘI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGAȚII SPP 10 BH, APARȚINÂND O.U.A.I. BH IANCA, JUDEȚUL BRĂILA, DIN AMENAJAREA DE IRIGAȚII INCINTA B.H. CĂLMĂȚUI – ETAPA A II-A”

Coduri CPV:

45232120-9 - Lucrări de irigaţie

Textul licitației

.H. CĂLMĂȚUI – ETAPA A II-A” Numar de referinta:20791708/2021/01 II.1.2) Cod CPV principal: 45232120-9 Lucrari de irigatie (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Lucrari / Executarea II.1.4) Descriere succinta: Execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigații în cadrul proiectului “MODERNIZAREA ȘI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGAȚII SPP 10 BH, APARȚINÂND O.U.A.I. BH IANCA, JUDEȚUL BRĂILA, DIN AMENAJAREA DE IRIGAȚII INCINTA B.H. CĂLMĂȚUI – ETAPA A II-A”, Contractul constă în: a) Execuție lucrări de îmbunătățiri funciare aferente obiectivului de investiție “MODERNIZAREA ȘI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGAȚII SPP 10 BH, APARȚINÂND O.U.A.I. BH IANCA, JUDEȚUL BRĂILA, DIN AMENAJAREA DE IRIGAȚII INCINTA B.H. CĂLMĂȚUI – ETAPA A II-A” care vor consta din: Modernizarea retelei de distribuție se va face prin înlocuirea a 4600 ml de rețea de conducte. - Lucrări de înlocuiri conducte de distribuție aferente plotului de irigații SPP 10 BH, - Lucrări de reabilitare a nodurilor hidrotehnice și înlocuire a armăturilor rețelei de distribuție, vane de sectorizare ce se vor înlocui b) Achizitia de echipamente moder

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT