„Servicii de asigurare consumabile si piese de schimb pentru echipamente de imprimare, scanere, copiere”
Data licitatiei 20.08.2017
Expirat
4
4
Valoare estimata : 360,320 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2523818
|
Data publicarii :
08.08.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
„Servicii de asigurare consumabile si piese de schimb pentru echipamente de imprimare, scanere, copiere”
Coduri CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică
|
Textul licitației
iilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: „Servicii de asigurare consumabile si piese de schimb pentru echipamente de imprimare, scanere, copiere”
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita prestarea de „Servicii de asigurare consumabile si piese de schimb pentru echipamente de imprimare, scanere, copiere”, în conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice din Caietul de sarcini. „Servicii de asigurare consumabile si piese de schimb pentru echipamente de imprimare, scanere, copiere”, vor fi prestate pentru o perioada de 6 luni in anul 2017 respectiv pana la 31.12.2017. Se estimeaza prelungirea contractului cu o perioada de 4 luni în anul 2018, in conditiile in care vor exista resurse fianciare alocate cu aceasta destinatie, in conformitate cu prevederile art. 165, alin. (1) din HG 395/2016. In cazul in care serviciile nu vor fi prestate conform perioadei estimate, se vor plati proportional cu perioada efectuata. Optiuni: Prelungire in 2018 cu max 4 luni cf art 165 (1) din HG 395/2