„Reabilitare Energetică Clădirea Administrativă a Primăriei Municipiului Lugoj”
Data licitatiei 26.04.2024
Expirat
19
19
Valoare estimata : 12,623,788 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8102792
|
Data publicarii :
28.03.2024
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
„Reabilitare Energetică Clădirea Administrativă a Primăriei Municipiului Lugoj”
Coduri CPV:
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
45321000-3 - Lucrări de izolare termică
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
|
Textul licitației
II.1.1) Titlu: „Reabilitare Energetică Clădirea Administrativă a Primăriei Municipiului Lugoj” Numar de
referinta:30251/26.03.2024
II.1.2) Cod CPV principal: 45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta: În conformitate cu precizările din Proiectul tehnic și din referatul de necesitate, obiectul contractului îl constituie achiziționarea de către Primăria Municipiului Lugoj a lucrărilor de construcții, inclusiv organizare de șantier și furnizare de echipamente pentru obiectivul de investiții „Reabilitare Energetică Clădirea Administrativă a Primăriei Municipiului Lugoj”.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT