Achiziție directă „Mobilier de birou” în vederea desfășurării optime a proiectului „Dezvoltarea și implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfășurarea și monitorizarea achizițiilor centralizate” Cod SIPOCA 753, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă
Data licitatiei 15.01.2020
Expirat

1

1
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4376643
|
Data publicarii :
09.01.2020
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Achiziție directă „Mobilier de birou” în vederea desfășurării optime a proiectului „Dezvoltarea și implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfășurarea și monitorizarea achizițiilor centralizate” Cod SIPOCA 753, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă
Coduri CPV:
39100000-3 - Mobilier
|
Textul licitației
ul Operațional Capacitate Administrativă
Conditii referitoare la contract:
Conform documentatiei atasate.
Conditii de participare:
Oferta depusă în plic închis și sigilat, va fi numerotată și opisată în interior (Documente de calificare-un plic, Propunere Tehnică -un plic și Propunere Financiară-un plic), iar fiecare plic interior va fi marcat cu denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic. De asemenea, pe plicul exterior se vor menţiona: „Denumirea/Numele și Sediul/Adresa operatorului economic”, „În atenţia ONAC”, Obiectul achiziţiei: \"Mobilier de birou”, “A nu se deschide înainte de data de 16.01.2020, ora 11.30’. Ofertele se pot depune până la data de 16.01.2020, ora 11.00, la Registratura OFICIULUI NAŢIONAL PENTRU ACHIZIŢII CENTRALIZATE din Bucureşti, B-dul Regina Elisabeta nr. 3, sectorul 3. Ofertele depuse la o altă adresă s