Data licitatiei 13.05.2024

au mai rămas 16 zile

Achiziție echipamente medicale în cadrul proiectului Dotarea secției de neonatologie a Spitalului Județean de Urgență Zalău cu echipamente medicale adecvate pentru îmbunătățirea programului de screening: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (
Data licitatiei 13.05.2024
au mai rămas 16 zile
5
5
Valoare estimata : 298,268 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8104691 Data publicarii : 28.03.2024 Tara/Judet: RO/Salaj
Descriere scurta:

Achiziție echipamente medicale în cadrul proiectului Dotarea secției de neonatologie a Spitalului Județean de Urgență Zalău cu echipamente medicale adecvate pentru îmbunătățirea programului de screening: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (2 bucăți) Lot 2 Incubator de transport cu ventilator și targă Lot 3 Videolaringoscop Lot 4 Aparat de ventilație mecanică non-invazivă

Coduri CPV:

33100000-1 - Echipamente medicale

Textul licitației

o/pub/notices/c-notice/v2/view/100177841 Accesul la documentele de achizitii publice este restrictionat. Informatii suplimentare pot fi obtinute la: - Comunicarea electronica necesita utlizarea de instrumente si de dispozitive care nu sunt disponibile in mod general. Accesul direct nerestrictionat si complet la aceste instrumente si dispozitive este gratuit, la: - Informatii suplimentare pot fi obtinute de la: adresa mentionata mai sus Ofertele, candidaturile sau cererile de participare trebuie depuse la: adresa mentionata mai sus I.4) Tipul autoritatii contractante: - SECTIUNEA II: OBIECT II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: Achiziție echipamente medicale în cadrul proiectului Dotarea secției de neonatologie a Spitalului Județean de Urgență Zalău cu echipamente medicale adecvate pentru îmbunătățirea programului de screening: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (2 bucăți) Lot 2 Incubator de transport cu ventilator și targă Lot 3 Videolaringoscop Lot 4 Aparat de ventilație mecanică non-invazivă Numar de

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT