ACHIZIȚIE SERVICII DE REPARARE ȘI DE ÎNTREȚINERE A ECHIPAMENTULUI DE STINGERE A INCENDIILOR
Data licitatiei 06.08.2020
Expirat
67
67
Valoare estimata : 18,051 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4733849
|
Data publicarii :
03.08.2020
|
Tara/Judet:
RO/Bacau |
Descriere scurta:
Denumire contract:
ACHIZIȚIE SERVICII DE REPARARE ȘI DE ÎNTREȚINERE A ECHIPAMENTULUI DE STINGERE A INCENDIILOR
Data limita depunere oferta:
2020-08-07
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
Data limita depunere oferta:
2020-08-07T14:00:00+03:00
Descriere contract:
Achiziţionarea serviciilor de verificare, reparare și încărcare stingătoare, la standardele (cerintele tehnice) specificate în documentul ataşat.
Conditii referitoare la contract:
Prestarea serviciilor se va executa în perioada septembrie-noiembrie 2020. Plata serviciilor se va face cu ordin de plată în cont deschis la Trezorerie, în 30 zile de la data efectuării recepţiei, în baza următoarelor documente: factura fiscală, certificat de calitate, certificat/declaraţie de conformitate, certificat de garanție. Concomitent cu transmiterea ofertei, rugăm postarea întregului pachet de servicii în catalogul electronic disponibil în SEAP, luând în considerare toate detaliile şi condiţiile menţionate în prezentul anunţ publicitar.
Condi