Achiziţionare de echipamente pentru Serviciul Autorizare Proiecte și Biroul declarații de cheltuieli și eMS din cadrul Autorității de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria
Data licitatiei 03.06.2019
Expirat

2

2
Valoare atribuita : 193,151 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 3909081
|
Data publicarii :
13.06.2019
|
Tara/Judet:
RO |
Descriere scurta:
Achiziţionare de echipamente pentru Serviciul Autorizare Proiecte și Biroul declarații de cheltuieli și eMS din cadrul Autorității de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria
Coduri CPV:
30213300-8 - Computer de birou
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
i de cheltuieli și eMS din cadrul Autorității de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria
II.1.2) Cod CPV principal:
Computer de birou (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Echipamente pentru Serviciul Autorizare Proiecte și Biroul declarații de cheltuieli și eMS din cadrul Autorității de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul