achizitia de carne de pasare si oua
Data licitatiei 02.09.2012
Expirat
6
6
Valoare estimata : 445,710 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 127685
|
Data publicarii :
19.08.2012
|
Tara/Judet:
Maramures |
Descriere scurta:
1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu mai multi operatori economici , atribuind ulterior contracte de furnizare subsecvente, prin reluarea competitiei din 6 in 6 luni intre operatori economici semnatari ai acordului cadru. 2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru. 3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini. 4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini 5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sant prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva 6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: IUNIE 2012- IUNIE 2013, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini.Urmatorul contract subsecvente va fi incheiate din 6 in 6 luni prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare . Reluarea competitiei se va face on line pe SEAP.
Coduri CPV:
15112130-6 - Carne de pui
|
Textul licitației
principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de carne de pasare si oua
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu mai multi operatori economici , atribuind ulterior contracte de furnizare subsecvente, prin reluarea competitiei din 6 in 6 luni intre operatori economici semnatari ai acordului cadru. 2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru. 3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini. 4. Cantitatile minime si maxim