Achizitia de “Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ
cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655
Data licitatiei 30.06.2020
Expirat

2

2
Valoare atribuita : 1,519,831 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4710988
|
Data publicarii :
30.06.2020
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Achizitia de “Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ
cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655
Coduri CPV:
48000000-8 - Pachete software şi sisteme informatice
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului ce se va încheia va avea obiectul:Achizitia de “Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655
Conform prevederilor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire.
Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de:1.790.700 lei fără TVA , echivalent a 374788,08 Euro la cursul BNR din data de 4.02.2020, adică 1 Euro = 4.7779 lei
1. Hardware, cheltuieli de tip FEDR –183.300 lei
2. Pachete software, licențe – 808.400 lei
3. Servicii – 775.500 lei
4. Instruire – 23.500 lei
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea