Achizitie articole marunte pentru birou
Data licitatiei 20.10.2016
Expirat
10
10
Valoare estimata : 860 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1989189
|
Data publicarii :
18.10.2016
|
Tara/Judet:
RO/Maramures |
Descriere scurta:
SE DORESTE ACHIZITIONAREA FRANCO BENEFICIAR A URMATOARELOR PRODUSE:HARTIE COPIATOR A4 ALBA, (80 GR/MP, 500COLI/TOP)-40 TOPURI; PLIC C4-1000 BUC; PLIC C5-2000 BUC; PLIC BURDUF A4 - 200 BUC; DOSAR PLASTIC CU SINA A4 -200 BUC;DOSAR CARTON CU SINA A4-300 BUC;
Coduri CPV:
30197000-6 - Articole mărunte de birou
|
Textul licitației
OP in 30 zile de la primirea facturii si receptia produselor. Conditii de livrare: livrarea se va face la sediul autoritatii contractante: str. Dragos Voda, nr 38, loc Sighetu Marmatiei, jud Maramures, fara costuri suplimentare, in termen de 5 zile de la primirea unei comenzi scrise din partea autoritatii contractante.
Conditii participare: Operatorul economic ofertant sa posede un certificat digital care sa ateste inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP). Valabilitatea ofertelor minim 60 zile de la termenul limita de primire al ofertelor. Oferta se va face la pretul unitar si se va inmulti cu cantitatea solicitata.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Termen limita primire oferte: 21.10.2016
Informatii suplimentare: Pentru efectuarea achizitiei este necesara postarea ofertei si in Catalogul de produse din SEAP accesibil pe internet la adresa www.e-licitatie.ro. In oferta de pret se va preciza si termenul de livrare. Ofertele se pot transmite prin EMAIL: ijpfmm@yahoo.com sau fax 0262-348.371. Persoana de contact: LEORDEAN SIMONA din partea Compartimentului Marketing Achizitii, tel 0262-348.380 pana la ora 16.00.