Data licitatiei 22.03.2017

Expirat

Achizitie cascaval lapte de vaca pt UM 01110 Iasi
Data licitatiei 22.03.2017
Expirat
13
13
Valoare estimata : 500 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2257758 Data publicarii : 20.03.2017 Tara/Judet: RO/Iasi
Descriere scurta:

a. UM 01110 IASI(Restaurantul Militar Iasi)— 1. Cascaval din lapte de vaca, cu un continut de 45% grasime în substanta uscata, ambalat în pungi vidate termocontractibile, la cca. 1000g, cu termen de valabilitate minim 6 luni =14kg; b. UM 01564 Iasi— c. Cascaval din lapte de vaca, cu un continut de 45% grasime în substanta uscata, ambalat în pungi vidate termocontractibile, la cca. 1000g, cu termen de valabilitate minim 6 luni =18kg;

Coduri CPV:

15500000-3 - Produse lactate

Textul licitației

nim 6 luni =18kg; Valoarea estimata fara TVA: 500.00-540.00 RON Conditii contract: Livrarea se va executa gratuit, astfel: a. pentru prodsul de la nr.crt.1 la sediul Restaurantului Militar Iasi, bld.Carol I, nr.7, loc. Iasi, jud. Iasi,(langa Cercul Militar Iasi); b. pentru produsl de la nr.crt.2 la sediul UM 01564 Iasi str. Aeroportului nr. 2, loc. Iasi, jud. Iasi, in termen de 5 zile de la lansarea comenzii in SEAP. Se va emite factura separata pe fiecare punct de livrare in parte. Plata facturilor se va efectua prin ordin de plata in termen de 30 de zile. Nu se accepta oferte alternative. Produsele trebuie sa fie insotite de certificate de calitate si garantie dupa caz. Conditii participare: Persoana juridica, operator inscris in SEAP, cont deschis in trezorerie. Se solicita oferta pentru toate produsele si intreaga cantitate solicitata cu inscrierea pretului total fara TVA. Prezentarea unor oferte care nu cuprind specificatiile produselor sunt descalificate. Oferta va contine obligatoriu date si informatii referitoare la indeplinirea cerintelor tehnice, termenul de livrare, garantie, conformitate, dupa caz, propunerea financiara, etc. Criterii adjudecare: Achizitia s

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT