Data licitatiei 16.07.2017

Expirat

“Achizitie de alimente in cadrul Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi”
Data licitatiei 16.07.2017
Expirat
18
18
Valoare estimata : 7,441,752 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2362133 Data publicarii : 16.05.2017 Tara/Judet: RO/Calarasi
Descriere scurta:

Obiectul achizitiei îl constituie furnizarea de diverse alimente, din depozitele furnizorului, cu plata în termenul stabilit prin contractul de achizitie si anume:
LOT NR. 1 DENUMIRE Carne de pasare si organe
LOT NR. 2 DENUMIRE Carne si organe
LOT NR. 3 DENUMIRE Lapte si produse pe baza de lapte
LOT NR. 4 DENUMIRE Preparate din carne (mezeluri)
LOT NR. 5 DENUMIRE Oua gaina
LOT NR. 6 DENUMIRE Paine feliata ambalata la 400 grame

Valoarea estimata pe fiecare lot este:

Valoare estimata totala LOT 1 = intre 923.500 si 982.880 RON
Valoare estimata totala LOT 2 = intre 1.123.140 si 1.234.400 RON
Valoare estimata totala LOT 3 = intre 2.303.104 si 2.332.560 RON
Valoare estimata totala LOT 4 = intre 2.151.188 si 2.280.712 RON
Valoare estimata totala LOT 5 = intre 257.328 si 259.200 RON
Valoare estimata totala LOT 6 = intre 320.000 si 352.000 RON


Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 7.078.260 si 7.441.752 RON

Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1: Val est= 245.720 lei; Lot 2: Val est= 308.600 lei; Lot 3: Val est= 583.140 lei; Lot 4: Val est= 570.178 lei; Lot 5: Val est= 64.800 lei; Lot 6: Val est= 88.000 lei.;

Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: Lot 1: Val est= 230.875 lei; Lot 2: Val est= 280.785 lei; Lot 3: Val est= 575.776 lei; Lot 4: Val est= 537.797 lei; Lot 5: Val est= 64.332 lei; Lot 6: Val est= 80.000 lei.;


Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/ acord cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente fiecarui lot al acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini.
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazuta in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Aceaste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Contractele subsecvente se vor atribui anual, in functie de necesitatile autoritatii contractante.

Coduri CPV:

03142500-3 - Ouă
15110000-2 - Carne
15112130-6 - Carne de pui
15511000-3 - Lapte
15811100-7 - Pâine

Textul licitației

rofilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) Autoritate regionala sau locala Activitate (activitati) -Protectie sociala Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta “Achizitie de alimente in cadrul Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi” II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a servi

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT