Data licitatiei 27.03.2017

Expirat

Achizitie de servicii organizare evenimente pentru Reuniunea IOSCO, organizata de catre ASF, 13-15 iunie 2017, Bucuresti
Data licitatiei 27.03.2017
Expirat
8
8
Valoare estimata : 30,600 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2271079 Data publicarii : 27.03.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Achizitia de servicii organizare evenimente pentru Reuniunea IOSCO, organizata de catre ASF, 13-15 iunie 2017, Bucuresti, dupa cum urmeaza: 14 iunie 2017 - pachet conferinta 35 pers. (catering - 2 pauze cafea si un pranz bufet; inchiriere sala + echipamente tehnice(ecran, videoproiector, flipchart, markere, consumabile,wifi, etc)); echipamente tehnice aditionale (sist. sonorizare cu 2 microfoane mobile si 14 microfoane fixe); echipamente teleconferinta; roll up-uri eveniment 2 buc; masa festiva (specific romanesc) 35 persoane si 15 iunie 2017 - pachet conferinta 35 pers. (catering - 2 pauze cafea si un pranz bufet; inchiriere sala + echipamente tehnice(ecran, videoproiector, flipchart, markere, consumabile,wifi, etc)); echipamente tehnice aditionale (sist. sonorizare cu 2 microfoane mobile si 14 microfoane fixe); echipamente teleconferinta;activitati timp liber (turul Parlamentului)

Coduri CPV:

79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii

Textul licitației

hipamente tehnice aditionale (sist. sonorizare cu 2 microfoane mobile si 14 microfoane fixe); echipamente teleconferinta; roll up-uri eveniment 2 buc; masa festiva (specific romanesc) 35 persoane si 15 iunie 2017 - pachet conferinta 35 pers. (catering - 2 pauze cafea si un pranz bufet; inchiriere sala + echipamente tehnice(ecran, videoproiector, flipchart, markere, consumabile,wifi, etc)); echipamente tehnice aditionale (sist. sonorizare cu 2 microfoane mobile si 14 microfoane fixe); echipamente teleconferinta;activitati timp liber (turul Parlamentului) Valoarea estimata fara TVA: 30600.00 RON Conditii contract: Factura fiscala Conditii participare: Oferta trebuie exprimata in RON, fara TVA. Oferta va fi transmisa electronic, semnata si stampilata, in format PDf Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut in conditiile agreeate impreuna cu beneficiarul. Termen limita primire oferte: 28.03.2017 Informatii suplimentare: Nu se accepta plati partiale sau totale in avans. Plata se va face cu OP in contul de TREZORERIE al furnizorului, in teremen de 30 de zile de la data prestarii serviciilor si primirea facturii de catre beneficiar.

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT