Data licitatiei 14.12.2016

Expirat

ACHIZITIE FURNITURI DE BIROU
Data licitatiei 14.12.2016
Expirat
18
18
Valoare estimata : 20,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2083403 Data publicarii : 08.12.2016 Tara/Judet: RO/Timis
Descriere scurta:

Autoritate contractanta, intentioneaza, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, sa achizitioneze furnituri de birou, cod CPV 30199000-0 articole de papetarie si alte articole din hartie , cod CPV 30192000-1 accesorii de birou etc..Achizitia se va face prin cumparare directa din catalogul electronic de bunuri, servicii si lucrari disponibil pe SEAP. In aceste conditii, ofertantii interesati vor posta in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice ale produselor, in conformitate cu caietul de sarcini, pana cel tarziu la data de 15.12.2016.

Coduri CPV:

30192000-1 - Accesorii de birou
30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie

Textul licitației

in conformitate cu caietul de sarcini, pana cel tarziu la data de 15.12.2016. Valoarea estimata fara TVA: 20000.00 RON Conditii contract: Operatorii economici interesati sa oferteze vor putea accesa si descarca de pe site-ul Casei Judetene de Pensii Timis : http:// www.pensiitimis.ro/Achizitii publice/09.12.2016 Furnituri birou , anuntul publicitar si caietul de sarcini . Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte, cerintele inserate in caietul de sarcini (furnituri de birou, cantitati, mod de ambalare). In propunerea financiara se va indica pretul unitar al produselor ofertate, in lei, fara TVA, conform caietului de sarcini. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina valabila oferta este 30 zile. Produsele vor fi livrate si manipulate de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante, gratuit, in termen de 5 zile lucratoare de la

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta