Descriere scurta:
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 366186 / 20.10.2014
Denumire contract: „Achizitie indicatoare rutiere”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social Municipiul Craiova Cod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251415907, Fax: +40 251411651 , Email: achizitii@primariacraiova.ro
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: „Achizitie indicatoare rutiere”
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: „Achizitie indicatoare rutiere”: 1. indicatoare rutiere „Trecere pentru pietoni” dotate cu leduri, 2. indicatoare rutiere de orientare si informare (inclusiv montaj), din care: I)indicatoare de orientare tip sageata, II)indicatoare rutiere de presemnalizare si confirmare a directiilor, III) panouri rutiere de presemnalizare a directiilor, IV) indicatoare stradale, conform cerintelor caietului de sarcini nr.132122/25.09.2014.
II.1.6) CPV: 34992200-9 - Indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 568,566.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare:11.370 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. în contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Copia scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP si orig.la sediul aut.contractante pana la data limita de depunere a ofertelor(exceptie facand viramentul bancar). Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa în euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. Ofertantii tip I.M.M. care îndeplinesc prevederile legislatiei în vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M. Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. În cazul în care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. NOTA:In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, instrumentul de garantare va fi emis in numele asocierii si va acoperi in mod solidar toti asociatii.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006. În situatia în care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea în vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare; 2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare; 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare; 4. Declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. a) Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe – Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia–Director executiv adjunct economic, Alin Glavan-Director exe. adj. Directia Servicii Publice, Maria Nuta-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Cristina Cretu Madalina-Sef Serviciu Licitatii, Ileana Bica, Elena Ungureanu, Teodora Dole, Vasile Chesoiu, Mioara Paduraru, Nicolita Podeanu, Monica Culcea, Gabriela Mihalcea, Dorel Vladu, Marinela Mihai, Iolanda Ionescu, Steliana Pirvulescu. b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, Pîrvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Vasile Marian, Voicu Dorel, Nicoli Marin. 5.Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice române trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local; b) certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate în derularea contractului. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din documentele edificatoare trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele edificatoare se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate în derularea contractului.Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul”, însotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora în limba romana. In masura in care, procedura de emitere a acestor documente edificatoare nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie îndeplinite de fiecare membru al asocierii. Declaratiile solicitate se vor prezenta în original. Dupa caz, declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 lit.a), c1) si d) se vor prezenta si de tertul sustinator, iar declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr.34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. 1. Persoane juridice /fizice române: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent în codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este rezident, în limba în care au fost emise, în original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”, însotite de o traducere autorizata a acestora în limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în domeniile de activitate înscrise în documentele prezentate. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent în domeniile de activitate înscrise în documentele prezentate. Nota: Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru confirmarea documentelor prezentate în copie, documentul în original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri Se va completa Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie cel putin egal cu 1.000.000 lei . Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei / alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an, respectiv 2011,2012,2013. În cazul în care ofertantul face dovada ca se încadreaza in categoria I.M.M, în conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr.11 din Sectiunea Formulare. Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,2.Bilanturile contabile sau extrase de bilant pentru anii 2011, 2012 si 2013 Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant la 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013, în cazul în care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii în care este stabilit ofertantul, înregistrate la organele competente. În cazul în care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, în masura în care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”, însotite, dupa caz, de traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii.,3.Tert sustinator (daca este cazul). În conf. cu prev. art.186, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, în cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art.180 si ale art.181 lit.a),lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator va face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitia ofertantului, respectiv indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea economica si financiara care fac obiectul sustinerii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani Se va completa Anexa nr.12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din Lista principalelor livrari de produse trebuie sa rezulte ca în ultimii 3 ani au fost livrate sau livrate si montate produse similare in valoare cumulata de minim 500.000 lei (excl.TVA), la nivelul unui contract maxim 3 contracte. Pentru demonstrarea indeplinirii experientei similare se accepta atat contracte de furnizare, cat si contracte de furnizare si montaj. În cazul în care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei /alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an, respectiv 2011,2012,2013. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr.12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.,2.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante Se vor prezenta Declaratii de conformitate si/sau Agremente tehnice si Avize tehnice pentru conformitatea indicatoarelor emise de institutile abilitate sau echivalent, in conformitate cu prevederile HG nr.622/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora.,3.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul) Se va completa Anexa nr.18 – Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora, partea din contract care va fi subcontractata si procentul de subcontactare. Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa îndeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la încheierea contractului, prezentarea contractelor încheiate între viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta în oferta, care se constituie în anexa la contract. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent) Se vor prezenta fie certificate, fie orice alte probe sau dovezi,in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ofertantului pentru activitati care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent), in copie cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului , pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 15:37
Coduri CPV:
34992200-9 - Indicatoare rutiere
|