Data licitatiei 30.10.2016

Expirat

achizitie rechizite, articole de birotica si papetarie CPV: 39263000-3 articole de birou CPV: 30192700-8 papetarie
Data licitatiei 30.10.2016
Expirat
856
856
Valoare estimata : 8,622 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2004515 Data publicarii : 27.10.2016 Tara/Judet: RO/Tulcea
Descriere scurta:

Se achizitioneaza rechizite, articole de birotica si papetarie conform tabel anexat din bugetul disponibil al institutiei, respectiv: - bugetul disponibil pentru cap.51 este in suma de 2541 lei fara TVA; - bugetul disponibil pentru cap.61 este in suma de 987 lei fara TVA; - bugetul disponibil pentru alegerile din decembrie 2016 este in suma de 5094 lei fara TVA.

Coduri CPV:

39263000-3 - Articole de birou

Textul licitației

pentru cap.61 este in suma de 987 lei fara TVA; - bugetul disponibil pentru alegerile din decembrie 2016 este in suma de 5094 lei fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: 8622.00 RON Conditii contract: Conform cerintelor din tabelul care se regaseste pe site-ul www.prefecturatulcea.ro la Informatii de interes public - Achizitii publice - Anunturi Achizitii Publice. Oferta de pret va contine pretul unitar in lei fara TVA si va include toate cheltuielile considerate necesare (inclusiv taxe de transport, curierat) pentru livrarea produselor la sediul institutiei din Tulcea, str.Pacii nr.18. Termen de livrare: 11.11.2016, ora 16,00, termen care poate fi modificat in functie de data efectuarii achizitiei si prin SEAP. Conditii participare: Plata se va face cu ordin de plata, prin trezorerie, din bugetul institutiei ( cap.51, cap.61 si bugetul modificat pentru alegerile din decembrie 2016) . Se vor tehnoredacta trei facturi fiscale care se vor raporta la bugetele din care se va face plata. Autoritatea contractanta isi rezeva dreptul de a modifica cantitatile solicitate din tabelul anexat in functie de preturile ofertate si fondurile alocate cu aceasta destinatie. Criterii adjude

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT