Achizitie servicii de intretinere centrala telefonica
Data licitatiei 13.03.2017
Expirat

7

7
Valoare estimata : 2,480 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2232189
|
Data publicarii :
07.03.2017
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Autoritate contractanta, intentioneaza, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, sa achizitioneze direct, servicii de intretinere centrala telefonica- cod CPV 50334100-6 urmand a se incheia un contract de service centrala telefonica, pe perioada 01.05.2017-31.12.2017, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2018 . Achizitia se va face prin cumparare directa a serviciilor de intretinere centrala telefonica din Catalogul electronic de bunuri, servicii si lucrari disponibil pe SEAP. In aceste conditii, operatorii economici interesati sunt invitati sa posteze in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice in conformitate cu caietul de sarcini, pana cel tarziu la data de 14.03.2017.
Coduri CPV:
50334100-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de telefonie prin fir
|
Textul licitației
disponibil pe SEAP. In aceste conditii, operatorii economici interesati sunt invitati sa posteze in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice in conformitate cu caietul de sarcini, pana cel tarziu la data de 14.03.2017.
Valoarea estimata fara TVA: 2480.00 RON
Conditii contract: Operatorii economici interesati sa oferteze vor putea accesa si descarca de pe site-ul Casei Judetene de Pensii Timis : http :// www.pensiitimis.ro/Achizitii publice/2017/ Achizitie servicii intretinere centrala telefonica : anuntul publicitar si caietul de sarcini. Ofertantul va elabora propunerea tehnico-financiara detaliata astfel incat aceasta sa respecte, cerintele inserate in caietul de sarcini. Se va mentiona daca ofertantul este platitor de TVA. Oferta de pret se va pastra ferma pe toata durata derularii contractului, pretul unitar ofertat, neputand fi modificat.