Data licitatiei 31.05.2011

Expirat

Achizitie turbine eoliene, realizare instalatii electrice si statie de transformare, realizare fundatii, realizare drumuri si platforme
Data licitatiei 31.05.2011
Expirat
80
80
Valoare estimata : 70,000,000 EUR Tip anunt: Achizitii ID: 16473 Data publicarii : 12.05.2011 Tara/Judet: Iasi
Descriere scurta:

Achizitie turbine eoliene, realizare instalatii electrice si statie de transformare, realizare fundatii, realizare drumuri si platforme. Valoarea estimata fara TVA: 70,000,000 EUR. Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului.

Coduri CPV:

31121320-9 - Turbine eoliene
45220000-5 - Lucrări de inginerie şi de construcţii
45231400-9 - Lucrări de construcţii de linii electrice
45233140-2 - Lucrări de drumuri

Textul licitației

instalatii electrice si statie de transformare, realizare fundatii, realizare drumuri si platforme II.2) Tipul de contract Furnizare II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Se intentioneaza achizitia a 16 turbine eoliene si realizarea unui parc eolian cu statie de transformare proprie Impartire in loturi Da II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice) 31121320-9 - Turbine eoliene (Rev.2) 45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2) 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2) 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2) II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2011 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare II.6.1) Cost initial estimat Valoarea estimata fara TVA: 70,000,000 EUR II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante Garantie de buna executie II.7) Contractul intra sub incidenta acord

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT