”Achizitionare produse necesare desfășurării activității de protocol”
Data licitatiei 21.05.2025
au mai rămas 12 zile

2

2
Valoare estimata : 50,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9583505
|
Data publicarii :
09.05.2025
|
Tara/Judet:
RO/Salaj |
Descriere scurta:
Denumire contract:
”Achizitionare produse necesare desfășurării activității de protocol”
Data limita depunere oferta:
2025-05-21
Coduri CPV:
15800000-6 - Diverse produse alimentare
|
Textul licitației
”Achizitionare produse necesare desfășurării activității de protocol”,Invitația de participare ,Caietul de sarcini, Clauzele Contractuale si Formularele, se regăsesc atașate prezentului anunț publicitar. Anuntul publicitar si formularele se regasesc si postate pe site-ul Consiliului Judetean Salaj www.cjsj.ro la secțiunea: Informații publice- Achiziții publice-Achiziții directe.Valoarea totală maximă estimată a achiziției este de 50.000 lei fără TVA pentru un an calendaristic.
Conditii referitoare la contract:
Se va încheia contract de furnizare produse conform clauzelor contractuale anexate prezentei adrese.
Plata facturii se va face într-un termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii, însoți