Data licitatiei 26.07.2016

Expirat

Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica- dirigentie de santier a lucrarilor de instalatii la lucrarea Reparatii capitale si amenjarea cinematografului Transilvania in Sala Studio- Multifunctionala, cu capacitatea de 200 locuri
Data licitatiei 26.07.2016
Expirat
16
16
Valoare estimata : 0 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1843143 Data publicarii : 21.07.2016 Tara/Judet: RO/Bihor
Descriere scurta:

Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica- dirigentie de santier a lucrarilor de instalatii la lucrarea Reparatii capitale si amenjarea cinematografului Transilvania in Sala Studio- Multifunctionala, cu capacitatea de 200 locuri

Coduri CPV:

71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică

Textul licitației

PV: 71356200-0, iar la sectiunea DESCRIEREA CONTRACTULUI se va mentiona servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier , a lucrarilor de instalatii la lucrarea \"Reparatii capitale si amenjarea cinematografului Transilvania in Sala Studio- Multifunctionala, cu capacitatea de 200 locuri conform invitatiei de participare nr.185672 din 12.07.2016 publicata pe www.oradea.ro avand obligatia de a oferta solicitarile din caietul de sarcini atasat invitatiei pe www.oradea.ro pana la data de 27.07.2016. Nota:  Pretul ofertat in catalogul electronic va fi exprimat in lei fara TVA si va contine si cheltuielile aferente conform cerintelor din caietul de sarcini. b) Autoritatea contractantă: - va accesa catalogul publicat în SEAP- cod CPV : 71356200-0 - Servicii asistenta tehnica dirigentie de santier , a lucrarilor de instalatii la lucrarea \"Reparatii capitale si amenjarea cinematografului Transilvania in Sala Studio- Multifunctionala, cu capacitatea de 200 locuri - va alege dintre ofertele prezentate in catalogul electronic cu titlul \" Servicii de asistenta tehnica si dirigentie de santier , a lucrarilor de instalatii la lucrarea \"Reparatii capitale si amenjarea cinematogra

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT