Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX.
Data licitatiei 21.09.2020
Expirat

3

3
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4767549
|
Data publicarii :
21.09.2020
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX.
Coduri CPV:
50720000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere a încălzirii centrale
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
persoanelor, cladirii INCUBOXX.
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
In baza acordului-cadru si a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX., conform legislaţiei în vigoare şi în conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire. Durata acordului-cadru: 2 ani calendaristici .Frecvenţa: În baza acordului-cadru se vor încheia contracte subsecvente anual, sau ori de câte ori este nevoie. Valoarea estimată a acordului cadru este de: 955.646,00 lei fără TVA. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 477.823,00 lei fără TVA.