ACORD-CADRU FURNIZARE MATERIALE DE REPARATII ȘI DE INTRETINERE A CLADIRILOR
Data licitatiei 19.09.2018
Expirat
31
31
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 3329345
|
Data publicarii :
18.09.2019
|
Tara/Judet:
RO/Iasi |
Descriere scurta:
ACORD-CADRU FURNIZARE MATERIALE DE REPARATII ȘI DE INTRETINERE A CLADIRILOR
Coduri CPV:
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ncipal:
Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Acord cadru de furnizare materiale de reparații si de intretinere a constructiilor pentru urmatoarele loturi: Lot 1 – materiale de reparații si de intretinere a constructiilor Centre Copii, Lot 2 - materiale de reparații si de intretinere a constructiilor Centre Adulti.
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 4 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.6) Inf