ACORD CADRU FURNIZARE RECHIZITE 2018-2021
Data licitatiei 30.12.2018
Expirat
88
88
Valoare estimata : 7,746,287 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2760132
|
Data publicarii :
04.12.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Furnizare de rechizite (Primarie Sector 3 – Consiliul Local Sector 3 – 66 unitati de invatamant): accesorii de birou, organizatoare si accesorii, articole de desen, table de scris, articole marunte de birou, articole de papetarie si alte articole din hartie. LOT I ARTICOLE DE PAPETARIE SI ALTE ARTICOLE DIN HARTIE Valoarea estimata fara TVA pe 1 an de zile 1.088.969,23 lei pe 4 ani de zile 4.355.876,92 lei LOT II ACCESORII DE BIROU Valoarea estimata fara TVA pe 1 an de zile 847.602,56 lei pe 4 ani de zile 3.390.410,24 lei
Coduri CPV:
30192000-1 - Accesorii de birou
30193000-8 - Organizatoare şi accesorii
30194000-5 - Articole de desen
30195000-2 - Table (de scris)
30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie
|
Textul licitației
la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti (Primaria Sectorului 3)
Activitate (activitati)
Altele: SECTORUL3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI(PRIMARIE)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE RECHIZITE 2018-2021
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare