Acord cadru pentru achizitia de materiale birotica
Data licitatiei 11.10.2020
Expirat
16
16
Valoare atribuita : 8,148 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4811317
|
Data publicarii :
12.10.2020
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Acord cadru pentru achizitia de materiale birotica
Coduri CPV:
30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
CPV principal:
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Achizitia materiale birotica
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi: Da
II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA)
Oferta cea mai scazuta: 41315.46 / Cea mai ridicata oferta: 45378.27 luata in considerare
Moneda: Leu
II.2) Descriere
II.2.2) Coduri CPV secundare:
Cod CPV principal:
30000000-9Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.2.3) Locul de executare
Cod nuts: RO113 Cluj
Locul principal de executare:
Cluj, Cluj-Napoca, str.Gl.Traian Mosoiu, nr.22
II.2.4) Descrierea achizitiei publice:
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Furnizare materiale birotica (File protectie) conform caietului de sarcini.
Cantitate minima CS - 30 buc /Cantitate maxima CS - 50 buc
Cantitate minima AC - 30 buc /Cantitate maxima AC - 200 buc
Numarul de zile p