Data licitatiei 11.10.2020

Expirat

Acord cadru pentru achizitia de materiale birotica
Data licitatiei 11.10.2020
Expirat
16
16
Valoare atribuita : 8,148 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 4811317 Data publicarii : 12.10.2020 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Acord cadru pentru achizitia de materiale birotica

Coduri CPV:

30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

CPV principal: Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului Tipul contractului: Furnizare II.1.4) Descriere succinta: Achizitia materiale birotica II.1.6) Informatii privind loturile: Contractul este impartit in loturi: Da II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA) Oferta cea mai scazuta: 41315.46 / Cea mai ridicata oferta: 45378.27 luata in considerare Moneda: Leu II.2) Descriere II.2.2) Coduri CPV secundare: Cod CPV principal: 30000000-9Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2) II.2.3) Locul de executare Cod nuts: RO113 Cluj Locul principal de executare: Cluj, Cluj-Napoca, str.Gl.Traian Mosoiu, nr.22 II.2.4) Descrierea achizitiei publice: (natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele) Furnizare materiale birotica (File protectie) conform caietului de sarcini. Cantitate minima CS - 30 buc /Cantitate maxima CS - 50 buc Cantitate minima AC - 30 buc /Cantitate maxima AC - 200 buc Numarul de zile p

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT