Acord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti pentru D
Data licitatiei 10.05.2024
au mai rămas 8 zile
7
7
Valoare estimata : 248,430 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8183567
|
Data publicarii :
19.04.2024
|
Tara/Judet:
RO/Vaslui |
Descriere scurta:
Acord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti pentru D.G.A.S.P.C. Vaslui
Coduri CPV:
50610000-4 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de securitate
|
Textul licitației
OBIECT
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu: Acord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti pentru D.G.A.S.P.C. Vaslui Numar de
referinta:822/09.04.2024
II.1.2) Cod CPV principal: 50610000-4 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta: Acord cadru privind achizitia de Servicii de verificare si reparatii a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si a sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fierbinti, din cadrul D.G.A.S.P.C. Vaslui. Pe parcursul desfasurarii acordului cadru se vor incheia 5 contracte subsecvente. Perioada previzionata pentru derularea acordului cadru este de 18 luni de la data perfectarii acestuia.
Valoarea estimata totala a procedurii exprimata in lei fara TVA este de mi