Data licitatiei 25.01.2018

Expirat

ALIMENTE CONFORM ANEXA 1 SI CAIETELOR DE SARCINI ATASATE 2018-2019
Data licitatiei 25.01.2018
Expirat
1
1
Valoare estimata : 1,680,668 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2764575 Data publicarii : 06.12.2017 Tara/Judet: RO/Ilfov
Descriere scurta:

Autoritatea contractanta organizatoare Penitenciarul Spital Bucuresti Jilava va încheia acordul cadru pentru furnizare ALIMENTE pentru o perioada de 24 luni, cu maxim 3 operatori economici. Contractele subsecvente se vor încheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au pretul cel mai scazut pentru produsele alimentare ( loturile) câstigate la acordul cadru în functie de necesitati.
Informatii legate de reluarea competitiei: Primul contract subsecvent si urmatoarele contractele subsecvente încheiate în perioada de valabilitate a ofertei se vor semna fara reluarea competitiei avand in vedere art. 118, alin. 1 lit. c) din Lg 98/2016 cu ofertantul câstigator al acordului-cadru care a ofertat cel mai mic pret total pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv.
Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va face prin reluarea competi?iei.
- Elementele care fac obiectul reluarii competitiei- PRETUL
- Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului economic caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: pretul cel mai scazut.
În cazurile prevazute la art. 118 alin. (1) lit. b), autoritatea contractanta beneficiara reia competitia pe baza acelorasi termeni si conditii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru, detaliate acolo unde este necesar si completate daca este cazul cu alti termeni si conditii prevazute în documentatia de atribuire elaborata în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru, si cu respectarea urmatoarelor reguli procedurale:
a) pentru fiecare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta în scris operatorii economici semnatari ai acordul-cadru respectiv care sunt capabili sa execute contractul;
b) autoritatea contractanta beneficiara stabileste o perioada suficienta pentru depunerea ofertelor pentru atribuirea contractului, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor;
c) ofertele se depun în scris, iar acestea nu vor fi deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta beneficiara.
d) Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare sa modifice elementul care face obiectul reluarii competitiei (PRETUL) numai în sensul îmbunatatirii acestuia si fara sa afecteze celelalte elementele/conditiile stabilite.
e) În cazul în care, în urma reofertarii, operatorul economic clasat pe primul loc în cadrul acordului cadru nu mai mentineti nici nu imbunatateste pretul ofertat autoritatea contractanta beneficiara va incheia contractul subsecvent cu operatorul economic clasat pe locul urmator care va mentine sau îmbunatatii pretul ofertat din acordul cadru.

Coduri CPV:

15800000-6 - Diverse produse alimentare

Textul licitației

de achizitie dinamic) pot fi obtinute la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora Activitate (activitati) -Ordine si siguranta publica Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta ALIMENTE CONFORM ANEXA 1 ?I CAIETELOR DE SARCINI ATA?ATE 2018-2019 II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta