Descriere scurta:
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladeni (Primaria Comunei Vladeni)
Numar invitatie: 366064 / 16.10.2014
Denumire contract: „ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL COMUNA VLADENI, JUDETUL IALOMITA„
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social Comuna Vladeni (Primaria Comunei Vladeni) Cod fiscal: 4365441, Adresa: com. Vladeni, D.N. 3B, jud. Ialomita, Vladeni, Telefon: 0243 313631, Fax: 0243 313748 , Email: luciancorlau@yahoo.com
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Vladeni, D.N. 3B, jud. Ialomita, Vladeni, Romania, cod postal: 92750, telefon:+40 243313631, fax:+40 243313631, persoana de contact:Lucian Corlau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei Vladeni, judetul Ialomita, strada Mihai Viteazul nr. 35, cod postal 92750
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: „ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL COMUNA VLADENI, JUDETUL IALOMITA„
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea modernizarii drumurilor va cuprinde urmatoarele lucrari: ? Realizarea propriu zisa a lucrarilor pentru modernizarea sistemului rutier; ? Amenajarea intersectiilor existente in cadrul proiectului; Realizare de intersectii la nivel prin racordare simpla cu arc de cerc ? Asigurarea descarcarii apelor meteorice prin realizarea de: • Rigole de acostament; • podete transversale pentru asigurarea continuizarii rigolelor in zona drumurilor laterale; ? Lucrari de siguranta circulatiei; ? Lucrari pentru protectia mediului; Strazile men?ionate mai sus au o lungime de 1.038 m, structura propusa (care foloseste si zestrea existenta) fiind urmatoarea: ? 4 cm strat de uzura din BA16 ? 5 cm strat de binder din BADPC25 ? 15 cm strat de piatra sparta ? 10 cm reprofilare din balast ? 15-20cm impietruiere existenta Valoarea estimata a contractului de lucrari este de: 846.160.00 lei fara TVA, echivalent a 185.273,97 euro (1euro = 4,5183 lei curs BNR din data de 04.03.2014) formata din: - Capitolul 4 din devizul general - cheltuieli pentru investitia de baza - constructii si lucrari de interven?ii – 805.330 lei; - Capitolul 5.1. din devizul general – organizare de ?antier - 12.080 lei; - Capitolul 5.3. din devizul general - diverse si neprevazute, aferente lucrarilor (procent de 3,57 %, conform devizului general întocmit de proiectant – 28.750 lei; Pentru anul 2014, prin programul MDRAP 2014, autoritatea contractanta are prevazuta suma de 250.000,00 lei (cu TVA inclus)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 846,160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui garantia de participare în cuantum de 16.000 lei, cu respectarea articolului 43^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 si articolelor 84 - 88 din Hotarârea Guvernului 925/2006, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari – se prezinta in original, în cuantumul si pentru perioada solicitata (Scrisoare de garantie - Formular 4 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) – (4) din H.G. 925/2006); - virament bancar in contul autoritatii contractante RO36TREZ3925006xxx000035 deschis la Trezoreria municipiului Fetesti judetul Ialomita, se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, conversia alta moneda / leu se va face la cursul comunicat de BNR din data aparitiei invitatiei de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro). Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie în conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din H.G. 925/ 2006.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie (GBE) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 si alin 3din H.G. 925/2006 modificata si completata. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari – se prezinta in original; c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.). Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotarârea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotarârea Guvernului 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular A. Nota: a.) În cazul depunerii unei oferte în asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii în parte. Se vor înscrie atât detaliile asocierii cât si cele ale fiecarui membru al asocierii. În cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru în parte, semnata de reprezentantul sau legal. b.) În cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinator/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra îndeplinirea cerintei. Cerinta 2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B. Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul economic. - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate în derularea contractului. Din aceste doua certificate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din aceste documente trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: a.) Tertii sustinatori vor depune declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la articolul 181 doar pentru literele: a), c^1) si d) ale art. 181 din OUG34/2006, in original. b.) În cazul depunerii unei oferte în asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii în parte. Cerinta 3. Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular J. Se va prezenta atât de subcontractant cât si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii, implicate în organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, sunt: primar – Lucian Corlau, viceprimar – Voicu Ion, contabil – Stroe Geta, secretar – Dragomir Vasilica, presedintele comisiei de evaluare a ofertelor – Socarici Titi, membrii in comisia de evaluare a ofertelor: Dragomir Vasilica, Catrina Dorian, membrii consiliului local: Dragusin Gh Ion, Nedelcu Lucica, Draganescu Maria, Mitu Dobrica, Giglea Costia, Cirstea Bogdan, Ivan Z. Petrus, Dinu Marian, Anghel I. Auras, Gurita Niculaie Cerinta 4. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/ofertantilor la procedura de atribuire este în concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP - Formular CPI Nota: În cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor înscrie atât detaliile asocierii cât si cele ale fiecarui membru al asocierii (În cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru în parte, semnata de reprezentantul sau legal). Nota: - Documentele/declaratiile/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, vor fi astfel emise încât sa prezinte situatia obligatiilor scadente în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Înregistrare: 1. Pentru persoane juridice române: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma înregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe lânga tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii îsi are/au sediul, din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului/ofertantilor include executia gamei de lucrari din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse în certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de înregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta în care ofertantul este stabilit. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). – Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic în curs. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. însotite de traducerea autorizata a acestora în limba româna. Nota: - În cazul depunerii unei oferte în asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra îndeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. În cazul depunerii documentelor în copie simpla autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului/ofertantilor în cauza. - Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate în cadrul acestei sectiuni în oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind media cifrei de afaceri globale pentru anii 2011, 2012 si 2013; Daca situatiile financiare sunt întocmite în alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/alta moneda se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2011, 2012 si 2013. Documente de confirmare privind cifra de afaceri globala anuala: - bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante în sustinerea îndeplinirii cerintei de calificare, întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare depuse si înregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani. Documentele mentionate ce vor fi transmise de persoanele juridice straine in limba de origine in copie certificata pentru conformitate cu originalul, vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora. Pentru a putea fi considerat calificat, media anuala a cifrei de afaceri globale, pentru anii 2011,2012,2013, trebuie sa fie cel putin egala cu 1.600.000 lei. Nota:. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza îndeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza îndeplinirea în integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Persoana/persoanele care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181, literele a), c^1) si d)” si nu trebuie sa se încadreze în situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 O lista a principalelor contracte de lucrari similare cu obiectul contractului, executate în ultimii 5 ani luând în calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Daca documentele sunt întocmite în alta moneda, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 si 2014. Ofertantul/ofertantii va/vor trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor executii de contracte de lucrari similare obiectului contractului în ultimii 5 ani, luând în calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, însotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarul/ beneficiarii indiferent daca acesta/acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei contractelor de lucrari, si precizeaza daca au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost executate si duse la bun sfârsit. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, in valoare cumulata de cel putin 800.000 lei fara TVA, la nivelul a maximum trei contracte. Daca documentele sunt întocmite în alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 si 2014. Nota: Nivelul valoric impus executiei de contracte de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de benefiar (certificari de buna executie). Se vor lua în considerare si contractele de lucrari executate în baza contractelor care nu au fost finalizate. Certificarile/ documentele trebuie sa fie datate, semnate în clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului/ contractelor, perioada si valoarea lucrarilor executate, daca acestea au fost duse la bun sfârsit. Prin formula „lucrari executate si duse la bun sfârsit” se întelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procesul-verbal de receptie partiala; - lucrari receptionate la sfârsitul executiei (sfârsitul executiei nu presupune expirarea perioadei de garantie) insotite de procesul-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de procesul-verbal de receptie finala. Nota: Modul de îndeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse în alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa: a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului/contractelor respectiv: partile, obiectul contractului/contractelor, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost executate pâna la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, lucrari similare similare. (se permite si precizarea oricaror documente atât timp cât acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.) c) recomandari ;,Cerinta 2 O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; O declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Ofertantul/ofertantii va/vor prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocierii impreuna trebuie sa faca dovada ca dispune/dispun de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea tehnica si/sau profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: • Sef de santier - experienta profesionala in domeniul constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. • Responsabil cu controlul calitatii - experienta profesionala in domeniul constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. • Responsabil tehnic cu executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, • Responsabil S.S.M - experienta profesionala in domeniul constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Se vor prezenta: - CV-ul persoanelor din echipa tehnica (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia); - Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia); - Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta copia atestatului eliberat de MDRT, in conformitate cu legea 10 / 1995, HG 925 / 95 si ordinele MLPTL 777/2003 si 651/2007, precum si copia legitimatiei atestatului, in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor. - Pentru responsabilul cu calitatea este suficient dispozitia conducatorului / administratorului de numire in aceasta functie. - Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalenut emis de autoritatile de certificare din alt stat, nu se va impune obtinerea atestatutului/certificatului recunoscut de autoritatile romane, la momentul de punerii ofertelor/candidaturilor. In baza principiului recunoasterii reciproce,autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente. Operatorul economic trebuie sa intreprinda,acolo unde legislatia nationala impune,demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile romane.,Cerinta 3 O declaratie referitoare la logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de masurare, dotarile aferente, etc., de care poate dispune operatorul/operatorii economic/economici pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform propriei tehnologii de executie, cu respectarea caietul de sarcini, relevante pentru proiect, in oricare din formele: proprietate/ chirie/ leasing, altele. Nota: 1. Operatorul/operatorii economic/economici trebuie sa faca dovada ca are/au în dotarea sa/lor sau ca dispune/dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de închiriere, alte forme de punere la dispozitie) de o serie de utilaje/ instalatii/echipamente tehnice si mijloace de masurare specifice pentru îndeplinirea contractului/contractelor. Se vor prezenta copii dupa documente de detinere ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte /conventii de închiriere, contracte de leasing, sau documente echivalente). Astfel, autoritatea contractanta considera ca încheierea unui contract de lucrari poate fi realizata numai cu dovedirea unei capacitati tehnice corespunzatoare, ceea ce presupune implicit detinerea numarului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de masurare specifice care au un impact direct în îndeplinirea contractului la nivelul calitativ al cerintelor specificate în Caietul de sarcini. 2. Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original. Documentele suport vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” de ofertanti/ofertant asociat, in masura in care dotarile sale sunt relevante pentru proiect.,Cerinta 4 Informatii privind asocierea (daca este cazul). În cazul în care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa îndeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si sa îndeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala. Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.,Cerinta 5 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), însotite de acordurile de subcontractare, pentru a avea o imagine generala privind intentia operatorului/operatorilor economic/economici de a proceda la executarea lucrarilor. Eventualilor subcontractanti nu li se impune îndeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.,Cerinta 6 Angajament ferm în situatia în care ofertantul/ofertantii beneficiaza de prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul). Persoana/persoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d) si nu trebuie sa se încadreze în situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: 1. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ei. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care îl sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resursele tehnice invocate. Cerinta 1 Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/ economici care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii – Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant/ofertanti, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, în conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Nota: 1. Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca îndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. 2. Eventualii subcontractanti nu trebuie sa îndeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. 3. Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori în favoarea ofertantului/ ofertantilor. 4. Pentru situatiile în care se depun oferte în asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract/contracte pe care o realizeaza.,Cerinta 2 Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/ economici care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului – Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant/ofertanti, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, în conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Nota: 1. Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca îndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. 2. Eventualii subcontractanti nu trebuie sa îndeplineasca cerintele de calificare privind standardele de protectiei a mediului. 3. Documentele privind standardele de al protectie a mediului nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori în favoarea ofertantului/ ofertantilor. 4. Pentru situatiile în care se depun oferte în asociere cerinta privind standardele de protectie a mediului trebuie îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract/contracte pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 17:34
Coduri CPV:
45233120-6 - Lucrări de construcţii de drumuri
|