AVIZ DE INSOTIRE A MARFII, NRCD, SI BPTR
Data licitatiei 23.07.2017
Expirat

13

13
Valoare estimata : 330 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2488474
|
Data publicarii :
20.07.2017
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
1.Aviz de însotire a marfii A4 - 3 exemplare (autocopiativ) (14-3-6/A) – 10 BUC. 2.Nota de receptie si constatare diferente A4 - 1 exemplar (14-3-1/A) – 20 BUC. 3.Bon de predare transfer restituire - 1/2 A4 fata/verso (14-3-3/A) – 30 BUC.
Coduri CPV:
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
|
Textul licitației
e, in intervalul orar 8-16, in termen de 5 zile de la comanda transmisa in SEAP. La livrare, produsele vor fi insotite de factura fiscala. Plata se va efectua dupa receptia produselor, pe baza facturii fiscale, prin unitatile de Trezorerie, in termen de 30 de zile.
Conditii participare: OFERTA VA FI EXPRIMATA IN LEI, FARA TVA, TERMENUL DE VALABILITATE A OFERTEI FIIND DE 30 DE ZILE. OFERTA VA CUPRINDE TOATE PRODUSELE MENTIONATE IN ANUNT. OFERTANTUL VA POSTA OFERTA OBLIGATORIU IN SEAP ( COD CPV 22800000-8), CU SPECIFICAREA NR. ANUNTULUI ATRIBUIT DE SEAP. UN PRINT SCREEN CU OFRETA DVS. POSTATA IN SEAP SE VA TRANSMITE LA ADRESA DE EMAIL: logistica@isucj.ro, PANA LA DATA DE 24.07.2017.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT PE PACHET
Termen limita primire oferte: 24.07.2017
Informatii suplimentare: ISU \"Avram Iancu\" al jud. Cluj, Ganj Teodor, tel. 0741 224 240