Data licitatiei 07.01.2022

Expirat

Cehia - Praga : Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă
Data licitatiei 07.01.2022
Expirat
3
3
Valoare estimata : 0 Tip anunt: UE ID: 5795104 Data publicarii : 07.12.2021 Tara/Judet: RE
Descriere scurta:

Cehia - Praga : Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă

Coduri CPV:

48000000-8 - Pachete software şi sisteme informatice
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor
48810000-9 - Sisteme de informare
72000000-5 - Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă
72212610-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date
72222300-0 - Servicii de tehnologie a informaţiilor
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat
72240000-9 - Servicii de analiză şi de programare de sisteme
72253200-5 - Servicii de asistenţă pentru sisteme
72260000-5 - Servicii de software
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
72263000-6 - Servicii de aplicare de software
72267000-4 - Servicii de întreţinere şi reparaţii de software
72268000-1 - Servicii de furnizare de software

Textul licitației

0000,48000000,48810000,48311100,72230000,72268000,72263000,72260000,72253200,72212610,72240000,72261000,72222300,72267000DescriereServicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţăPachete software şi sisteme informaticeSisteme de informareSistem de gestionare a documentelorServicii de dezvoltare de software personalizatServicii de furnizare de softwareServicii de aplicare de softwareServicii de softwareServicii de asistenţă pentru sistemeServicii de dezvoltare de software pentru baze de dateServicii de analiză şi de programare de sistemeServicii de asistenţă pentru softwareServicii de tehnologie a informaţiilorServicii de întreţinere şi reparaţii de softwareSecțiunea IV: ProcedurăTermen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare20220107 10:00

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT