Data licitatiei 17.11.2014

Expirat

Consolidare , Reabilitare si Reamenajare Corp E „Centrul de Limbi Moderne Gr.T.Popa Iasi”
Data licitatiei 17.11.2014
Expirat
105
105
Valoare estimata : 6,618,540 RON Tip anunt: Achizitii ID: 916249 Data publicarii : 19.10.2014 Tara/Judet: RO/Iasi
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI Numar invitatie: 366159 / 20.10.2014 Denumire contract: Consolidare , Reabilitare si Reamenajare Corp E „Centrul de Limbi Moderne Gr.T.Popa Iasi” Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI Cod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658 , Email: cechiriac@AchInv.umfiasi.ro I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Educatie SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Consolidare , Reabilitare si Reamenajare Corp E „Centrul de Limbi Moderne Gr.T.Popa Iasi” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare , Reabilitare si Reamenajare Corp E „Centrul de Limbi Moderne ,,Gr.T.Popa”: Valoarea estimate a achizitiei este de 6.618.540 lei din care: 5.833.000 lei cheltuieli fara diverse si neprevazute reprezentand 88% 785.540 lei cheltuieli diverse si neprevazute ce reprezinta 12% Realizarea lucrarilor de consolidare, reabilitare si reamenajare Corp E constau în: -Rezistenta:infrastructura, suprastructura, lift,sarpanta metalica si amenajare beci; -Arhitectura: finisaje interioare,finisaje exterioare,amenajari exterioare si folosinta generala; -Instalatii electrice:instalatii electrice interioare,instalatii iluminat arhitectural, ambietal si pietonal, instalatii semnalizare incendiu, Lista echipamente pentru semnalizare incendiu, instalatii retea voce date, instalatii control acces, instalatii paratrasnet si priza de pamant; -Instalatii sanitare:montare lavoare,grupuri sanitare, schema izometrica a instalatiei; -Instalatii termice:montare centrala termica individuala cu instalatia aferenta; -Dotari:mobilier, aparatura IT, voce-date II.1.6) CPV: 45214430-3 - Lucrari de constructii de laboratoare lingvistice (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 6,618,540 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare este in cuantum de 116.660,00 lei si se constituie in contul RO29TREZ4065005XXX000410, Trezoreria Iasi , cod fiscal 4701100. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, conform art.86 HG925-2006 Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate se asigurari, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Se poate constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unui OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate depune si in valuta, echivalenta se va face la cursul leu/alta valuta comunicat de BNR de la data publicarii invitatiei de participare. Cand participantul face parte dintr-o asociere, garantia se va constitui de catre un asociat in numele si pentru asocierea participanta. Participantii care fac parte din categoria IMM, beneficiaza de facilitatile prevazute de art. 16 din Legea 346/2006 , in sensul reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM,conform Anexei Legii 346/2004. Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatilor in categoria IMM. Garantia de participare se retine conf. art. 87 din HG 925/2006 si dispozitiile art. 2781 din OUG 34/2006. Garantia de participare constituita de ofertantul castigator, se va restitui de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar pentru ofertantii care nu au fost stabiliti castigatori, garantiile de participare se vor restitui dupa semnarea contractului de achizitie publica, nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, conf. cu art. 88 din HG 925/2006. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate se asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturi partiale. În acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In situatia in care participantul face parte dintr-o asociere care este declarata castigatoare in cadrul procedurii, garantia se va constitui de catre un asociat in numele si pentru asocierea ce va fi parte contractanta.Pentru castigatorii care fac parte din categoria IMM, acestia beneficiaza de facilitatile prevazute de art. 16 din Legea 346/2006 , in sensul reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest scop, participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, asa cum este aceasta prevazuta in Anexa Legii 346/2004.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul derularii contractului, in limita prejudiciului creat, in conformitate cu dispozitiile art. 91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui conform art.92 alin.4-HG 925 / 2006 daca pana la acea data autoritatea contractanta nu a ridicat pretentii asupra ei. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare In conformitate cu dispozitiile imperative art. 180 din OUG 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator)-Formular 2 Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare In conformitate cu prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator-Formular 3 Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala pentru taxe si impozite locale Certificat de atestare fiscala pentru creante inregistrare la bugetul de stat consolidat Pentru participantii persoane juridice romane se vor prezenta Certificate de atestare fiscala emise de ANAF si Finantele Publice Locale din care sa reiasa ca nu sunt obligatii exigibile in luna anterioara celei in care este stabilita data limita de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul iar ofertantul clasat pe primul loc , in urma aplicarii criteriului de atribuire, va prezenta documentul in original sau in copie legalizata. -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii – eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta - Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Prezentare formular nr.7 dovedesc faptul ca ofertarea s-a facut in conditii de independenta.-Formular13 Cerinta nr. 5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/subcontractantul/tertul sustinator isi asuma lipsa conflictului de interese fata de persoanele cu functie de decizie din acdrul AC. Formulare (vor fi prezentate si de tertul sustinator) Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante (implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii)sunt: Prof. univ. dr. Vasile Astarastoae, Ec. Daniela Drugus, Ec. Petronela Iuliana Baranetchi, Ec. Ioana Alexa,ing. Maria Arhip,ing. Mircea Cojocaru,ing. Victor Mosescu,adm. patrim. Ionica Barca-Vasiliu, jr.Nicoleta Nastase, adm. Patrim. Mihaela Baba,Arh. Anca Brandusescu, arh. Sebastian Savescu- Formular 14 Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Atesta inregistarea si datale de identificare publice, inclusiv domeniile de activitate CAEN care trebuie sa includa obiectul viitorului contract(activitate autorizata). Pentru ofertantul castigator se va solicita certificatul in original sau in copie legalizata. Cerinta nr. 2 Autorizare ANRE pentru proiectare sistem de distributie gaz,conform prevederilor Normativ I6-98 privind ,,Proiectarea, avizarea si executarea lucrarilor de instalatii gaze naturale”, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Copie conform cu originalul de pe autorizatie Cerinta 3 Autorizatie de montare, reparare, punere in functiune cazan de apa calda PT C9/2010 colectia ISCIR, valabila la data limita de depunere a ofertelor Copie conform cu originalul de pe autorizatie Cerinta 4 Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conf. Legea 307/2006 aparare contra incendiilor, OMAI 163/2007 privind aprobare norme de aparare incendii, OMAI 87/2010- autorizare persoane care efectueaza lucrari in domeniul prot. Incend. NP/18/2-02 proiectare si executie instalatii de semnalizare incendiu, valabila la data limita de depunere a ofertelor Copie conform cu originalul de pe autorizatie Cerinta 5 Licenta pentru activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei, conform HG 301/2012, valabila la data limta de depunere a ofertelor Copie conform cu originalul de pe licenta Cerintele se considera indeplinite daca sunt prezentate documente relevante de catre ofertantii individuali sau de minim un asociat in cazul participarii in asociere. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile, sa prezinte informatii reale si de actualitate. Capacitatea economica si financiara Descriere: Cerinta nr. 1 Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013), media anuala minima impusa fiind de 11.666.000,00 lei . Pentru situatiile financiare intocmite in alta valuta la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR din fiecare an solicitat. În cazul în care operatorul economic prezinta declaratie de încadrare în categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii, conform art.16,pct.(2) cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi 50% din valoarea solicitata -Pentru terti sustinatori-angajamentul de terta sustinere prezentat in sectiunea formulare poate fi model orientativ sub conditia prezentarii documentelor ce atesta terta sustinere . Capacitatea economica si financiara a ofertantilor poate fi sustinuta si de o alta persoana,situatie in care angajamentul de sustinere trebuie sa fie ferm si sa confirme punerea la dispozitia ofertantului a resurselor financiare invocate in art.186 alin.2 Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere ,cerinta privind cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Angajament ferm – daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.,Informatii privind subcontractantii – Declaratie privind partea de contract care este indeplinita prin subcontractare Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa se desfasoare ca urmare a atribuirii in urma prezentei proceduri. La incheierea contractului de achizitie publica se vor solicita de catre autoritatea contractanta copii certificate pentru conformitate cu originalul ale contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii declarati in oferta Solicitat X,Prezentarea listei cu lucrarile executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformiate cu normele profesionale in domeniul si ca au fost duse la bun sfarsit , lucrari similare in valoare de minim 5.833.000,00 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii , valoare,perioada si locul executiei lucrarilor,Experienta similara - prezentarea unui contract de lucrari similare sau a maximum trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de 5.833.000,00 lei fara TVA,Informatii privind capacitatea profesionala - Lista cu personalul de specialitate necesar pentru îndeplinirea contractului. Prezentarea atestatului Respnsabilului Tehnic cu Executia pentru monumente istorice Cerinta nr. 1 Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea si calitatea , in concordanta cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.,Cerinta 2 Implementarea si mentinerea unor standarde de protectie a mediului - Certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante respectiv ISO 14001 /2004 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic Factori de evaluare Denumire Punctaj maxim Pretul ofertei 60 Descriere: Componenta financiaraDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul: oferta cu cel mai mic pret va avea punctaj maxim-60 puncte, urmand ca celelalte oferte sa aiba punctajul diminuat proportional cu valoarea ofertei prezentate astfel: durata de executie 20 Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: durata de executie se exprima in luni. Durata de executie maxima acceptata este de 18 luni,peste aceasta durata oferta se considera neconforma iar durata minima 12 luni, perioada sub care oferta nu se va puncta suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Pentru durata minima de executie se acorda punctaj maxim 20 puncte. Pentru alta durata de executie decat cea minima se acorda punctajul astfel 3. Garantia acordata lucrarilor de montaj aferente 20 Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: durata de garantie se exprima in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni, sub acest termen oferta va fi declarata neconforma,durata garantie maxima este de 60 luni peste aceasta valoare oferta nu va fi punctata suplimentar. Pentru durata cea mai mare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte. Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica, dar nu mai mica decat cea minim acceptata, punctajul se acorda astfel IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2014 15:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: - IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 11:07

Coduri CPV:

45214430-3 - Lucrări de construcţii de laboratoare lingvistice

Textul licitației

act: Consolidare , Reabilitare si Reamenajare Corp E „Centrul de Limbi Moderne Gr.T.Popa Iasi” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare , Reabilitare si Reamenajare Corp E „Centrul de Limbi Moderne ,,Gr.T.Popa”: Valoarea estimate a achizitiei este de 6.618.540 lei din care: 5.833.000 lei cheltuieli fara diverse si neprevazute reprezentand 88% 785.540 lei cheltuieli diverse si neprevazute ce reprezinta 12% Realizarea lucrarilor de consolidare, reabilitare si reamenajare Corp E constau în: -Rezistenta:infrastructura, suprastructura, lift,sarpanta metalica si amenajare beci; -Arhitectura: finisaje interioare,finisaje exterioare,amenajari exterioare si folosinta generala; -Instalatii electrice:instalatii electrice interioare,instalatii iluminat arhitectural, ambietal si pietonal, instalatii semnalizare incendiu, Lista echipamente pentru semnalizare incendiu, instalatii retea voce date, instalatii control acces, instalatii paratrasnet si priza de pamant; -Instalatii sanitare:montare lavoare,grupuri sanitare, schema izometrica a instalatiei; -Instalatii termice:mo

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT