Consolidare terasament culeea 1 si înlocuire traverse pe pod Ecluza Cernavoda fir I si II linia 800" - SRCF Constanta
Data licitatiei 23.04.2018
Expirat

2

2
Valoare estimata : 920,762 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2989191
|
Data publicarii :
27.03.2018
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Pe linia 800 Bucuresti – Constanta, în zona km 169+325, în perioada ploilor abundente se produc eroziuni în profunzimea terasamentului, cu formarea unor caverne în platforma caii. Sectorul de linie km 169+300/169+350 firul II este în evidenta ca punct periculos categoria 2, potrivit Instructiunilor nr.312/2001. De asemenea, starea traverselor speciale de lemn pe podul km 169+566 este necorespunzatoare – crapate, strivite, chertate pâna la limita admisa – fiind necesara înlocuirea lor. De aceea se impun lucrari care sa consolideze liniile c.f. – terasament si cale pe pod, pentru readucerea acestora în parametrii instructionali si restabilirea conditiilor normale de siguranta circulatiei. Lucrarile se vor desfasura, alternativ, pe firele I + II linia 800, între km 169+300 – 169+640, conform specificatiilor caietului de sarcini Graficul de executie este de 120 de zile (4 luni) de la emiterea ordinului de începere a lucrarilor. Numar zile pâna la care operatorii economici pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Coduri CPV:
45112500-0 - Lucrări de terasament
|
Textul licitației
leea 1 si înlocuire traverse pe pod Ecluza Cernavoda fir I si II linia 800\" - SRCF Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pe linia 800 Bucuresti – Constanta, în zona km 169+325, în perioada ploilor abundente se produc eroziuni în profunzimea terasamentului, cu formarea unor caverne în platforma caii. Sectorul de linie km 169+300/169+350 firul II este în evidenta ca punct periculos categoria 2, potrivit Instructiunilor nr.312/2001. De asemenea, starea traverselor speciale de lemn pe podul km 169+566 este necorespunzatoare – crapate, strivite, chertate pâna la limita admisa – fiind necesara înlocuirea lor. De aceea se impun lucrari care sa consolideze liniile c.f. – terasament si cale pe pod, pentru readucerea acestora în parametrii instructionali si restab