Data licitatiei 09.04.2024

Expirat

Consultarea pietei in vederea initierii procedurii de achizitie în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a școlii gimnaziale ”DUMITRU CRAȘOVEANU”, cod F-PNRR-Dotari-2023-6805
Data licitatiei 09.04.2024
Expirat
12
12
Valoare estimata : 0 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8142606 Data publicarii : 09.04.2024 Tara/Judet: RO/Mehedinti
Descriere scurta:

Consultarea pietei in vederea initierii procedurii de achizitie în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a școlii gimnaziale ”DUMITRU CRAȘOVEANU”, cod F-PNRR-Dotari-2023-6805

Coduri CPV:

30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
39100000-3 - Mobilier
39162100-6 - Material pedagogic

Textul licitației

analiza, potentialul investitiei din punctul de vedere al utilizarii rationale si eficiente a resurselor financiare si de a determina modul in care sunt satisfacute cerintele tehnice si economice impuse de sectorul de activitate al unitatilor de invatamant de pe raza UAT Izvoru Barzii, judet Mehedinti, așa cum este specificat în Cererea de finanțare, in vederea demararii procedurilor de achizitie publica. Totodata, se doreste sprijinirea autorității contractante de a identifica date tehnice privind parametrii funcționali optimi, care să răspundă promp nevoilor utilizatorilor, în concordanta cu cele mai avansate tehnologii în domeniul l, având în vedere că piața înregistrează un progres tehnologic accelerat. Astfel, în vederea initierii achizitiei publice, va adresam rugamintea sa ne transmiteti recomandarile financiare si tehnice pentru: “Furnizare, amplasare si punere in functiune dotari proiect „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a școlii gimnaziale ”DUMITRU CRAȘOVEANU” De asemenea, se vor transmite inclusiv orice alte recomandari financiare, tehnice si de functionalitate privind eventuale solutii de pe piata care pot raspunde

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT