Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament minimal de alarmare, în conformitate cu prevederile legale.
Data licitatiei 27.03.2019
Expirat
14
14
Valoare estimata : 10,800 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 3720594
|
Data publicarii :
25.03.2019
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament minimal de alarmare, în conformitate cu prevederile legale.
Data limita depunere oferta:
2019-03-28
Coduri CPV:
79711000-1 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă
|
Textul licitației
temelor de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament minimal de alarmare, în conformitate cu prevederile legale.
Data limita depunere oferta:
2019-03-28T00:00:00+02:00
Descriere contract:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în monitorizarea sistemelor de alarmă puse la dispozitie, in custodie, de catre Prestator, pe toata perioada derularii contractului, in urmatoarele locatii:
Lot 1: Obiectiv Sediul Oficiului Judeţean Constanta, str. Vasile Lupu nr. 9, Constanta, jud. CONSTANȚA;
Lot 2: Obiectiv Sediul Oficiului Judetean Ialomita, str. Nicolae Balcescu, nr.29, Slobozia, jud. IALOMIȚA.
A. Configuratia echipamentului de alarmare ce va fi pus la dispozitie de catre Prestator pe toata perioada derularii contractului:
1. centrala alarmare: minim 16 partitii
2. senzori de miscare - in medie 10 buc./obiectiv
3. senzor de fum, conectat la centrala de alarmare - 1 buc./obiectiv
4. comunicator GPRS - 1 buc./ obiectiv
I