Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)
Data licitatiei 23.09.2019
Expirat
17
17
Valoare estimata : 100,600 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4105490
|
Data publicarii :
09.09.2019
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)
Coduri CPV:
39100000-3 - Mobilier
|
Textul licitației
umar de referinta:GSS042019
II.1.2) Cod CPV principal:
39100000-3 Mobilier (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 3 (trei) loturi, astfel:
- Lotul nr.1 – mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)
- Lotul nr.2 – mobilier oficiu (cod CPV: 39100000-3)
- Lotul nr.3 – scaune si cuiere (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata totala fara TVA: 100.600,00
Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 37.000,00 lei
Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 5.100,00 lei
Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 58.500,00 lei
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul