Contract de furnizare Paine si produse de panificatie
Data licitatiei 12.11.2014
Expirat
49
49
Valoare estimata : 290,335 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 921623
|
Data publicarii :
21.10.2014
|
Tara/Judet:
RO/Maramures |
Descriere scurta:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze paine si produse de panificatie, pentru beneficiarii din DGASPC Maramures, pe o perioada de 12 luni de la atribuirea acordului-cadru , in conformitate cu Caietul de sarcini. Ofertantii vor depune oferte pentru toate produsele din Caietul de sarcini. Caracteristicile tehnice ale produselor, cerintele minime impuse, conditiile de livrare si receptie, garantiile acordate produselor, modul de ambalare, marcare, etichetare si modalitatile de plata, sunt cuprinse in Caietul de sarcini si anexele la Caietul de sarcini. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU/CONTRACTULUI SUBSECVENT SANT CONFORME ANEXEI 1 DIN CAIETUL DE SARCINI RESPECTIV: -ANEXA 1 PRIVIND CANTITATI MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SI CANTITATI MINIME SI MAXIME ALE PRIMULUI CONTRACT SUBSECVENT PENTRU FIECARE LOT IN PARTE Furnizarea si distribuirea pe loturi .
Coduri CPV:
15811100-7 - Pâine
|
Textul licitației
fax:+40 262-228322, persoana de contact:MARIUS DAN VALEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze paine si produse de panificatie, pentru beneficiarii din DGASPC Maramures, pe o perioada de 12 luni de la atribuirea acordului-cadru , in conformitate cu Caietul de sarcini. Ofertantii vor depune oferte pentru toate produsele din Caietul de sarcini. Caracteristicile tehnice ale produselor, cerintele minime impuse, condit