Data licitatiei 18.09.2019

Expirat

Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparații la sediul Oficiului Județean Sibiu,
Data licitatiei 18.09.2019
Expirat
1
1
Valoare estimata : 3,837 RON Tip anunt: Achizitii ID: 4111226 Data publicarii : 12.09.2019 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Denumire contract: Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparații la sediul Oficiului Județean Sibiu, Data limita depunere oferta: 2019-09-19

Coduri CPV:

45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare

Textul licitației

:12:34+03:00 Descriere contract: Lucrările care fac obiectul achiziției, reprezintă lucrări de reparații la sediul Oficiului Județean Sibiu, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 3.837,00 lei, 5. Condiţii contract: Termenul de prestare a serviciilor - 10 (zece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii; Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor/ executarea lucrărilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate/ lucrărilor executate, prestatorul va datora penalităţi

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta