Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj,
Data licitatiei 18.09.2019
Expirat

2

2
Valoare estimata : 3,900 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4111175
|
Data publicarii :
12.09.2019
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj,
Data limita depunere oferta:
2019-09-19
Coduri CPV:
48921000-0 - Sisteme de automatizare
|
Textul licitației
58+03:00
Descriere contract:
Lucrările care fac obiectul achiziției, reprezintă lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Termenul de prestare a serviciilor - 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii;
-Garanția de bună execuție
1.1. (1) EXECUTANTUL garantează buna execuţie, cantitativă şi calitativă, a obligaţiilor care fac obiectul Contractului, prin constituirea, în termen de cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la semnarea Contractului de către ambele părţi, a garanției de bună execuție conform prevederilor art. 40