Echipamente si accesorii de birou
Data licitatiei 30.03.2017
Expirat
27
27
Valoare estimata : 310 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2262991
|
Data publicarii :
22.03.2017
|
Tara/Judet:
RO/Alba |
Descriere scurta:
Cutii arhivare minim 340x297x80 mm = 10 buc; Hartie A4, pentru imprimanta, minim 500 buc/top = 10 topuri; Caiet A4,minim 60 file, coperta carton laminat = 2 buc; Dosare A4 din carton cu sina = 10 buc; Dosar plastic A4, cu sina si perforatii = 60 buc; Folii protectie pentru documente, minim 100 folii/set = 2 seturi; Plicuri de corespondenta A4 = 20buc; Notes-uri autoadezive (postit) minim 38x51mm; min 50 file= 6 buc; Sfoara bumbac, minim 100g = 1 buc; Biblioraft A4, plastifiat, minim 75mm = 10 buc; Capse minim 24/6, minim 1000 pcs/set = 2 seturi; Agrafe de birou, minim 0,33mm, minim 100 buc/set = 2 seturi; Ace cu gamalie plasticata minim 25/buc/cutie = 1 cutie; Lipici solid minim 36g =1; Tus pentru tusiera = 2 buc; Pix cu gel = 5 buc; Pix cu pasta = 15 buc; Text marker = 2buc
Coduri CPV:
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
|
Textul licitației
; Plicuri de corespondenta A4 = 20buc; Notes-uri autoadezive (postit) minim 38x51mm; min 50 file= 6 buc; Sfoara bumbac, minim 100g = 1 buc; Biblioraft A4, plastifiat, minim 75mm = 10 buc; Capse minim 24/6, minim 1000 pcs/set = 2 seturi; Agrafe de birou, minim 0,33mm, minim 100 buc/set = 2 seturi; Ace cu gamalie plasticata minim 25/buc/cutie = 1 cutie; Lipici solid minim 36g =1; Tus pentru tusiera = 2 buc; Pix cu gel = 5 buc; Pix cu pasta = 15 buc; Text marker = 2buc
Valoarea estimata fara TVA: 310.00 RON
Conditii contract: Termen de livrare: 5 zile de la primirea comenzii ferme; Conditii de livrare: la sediul beneficiarului. La livrare produsele vor fi insotite de certificatul de garantie, factura fiscala, proces-verbal de receptie. Pretul transportului si alte taxe, vor fi incluse in pretul ofertei. Daca produsele nu corespund (sunt defecte, deteriorate etc.) termenul de inlocuire este de 5 zile; Modalitate si termen de plata: 30 zile de la receptionarea produselor, cu ordin de plata in Trezorerie.
Conditii participare:
Criterii adjudecare: Cel mai bun raport calitate-pret.
Termen limita primire oferte: 31.03.2017
Informatii suplimentare: Se pot solicita doamnei