Valoare estimata : 9,100 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2825123
|
Data publicarii :
08.01.2018
|
Tara/Judet:
RO/Salaj |
Descriere scurta:
Contractul are ca scop: ,,Elaborarea documentatiei tehnice (faza DALI; PT+DDE) si asistenta tehnica din partea Proiectantului în timpul executiei pentru obiectivul: LUCRARI DE APARARE AVAL POD KM 9+870 SITUAT PE DRUMUL JUDETEAN DJ 108 G, IN LOCALITAEA CIZER” Contractul se va realiza pe etape, dupa cum urmeaza: Etapa 1. Elaborare Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii (D.A.L.I.) Etapa 2. Elaborare proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor si a proiectului de organizare a executiei lucrarilor Etapa 3. Elaborare proiect tehnic + detalii de executie Etapa 4. Asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor Durata totala a contractului de servicii va fi de 12 de luni de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa 1 si va fi defalcata astfel: Etapa 1- Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii (D.A.L.I.), conform HG 907/2016 - în termen de 1 luna de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa 1 b) Etapa 2 - Documentatia aferenta elaborarea proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor si proiect de organizare a executiei lucrarilor, elaborate conform HG 907/2016 - în termen de 1 luna de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa 2, ordin ce va fi emis dupa aprobarea indicatorilor tehnico-economici de catre Autoritatea Contractanta. c) Etapa 3 - Documentatia aferenta elaborare proiect tehnic + detalii de executie, elaborat conform HG 907/2016 - în termen de maxim 2 luni de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa 3 d) Etapa 4 - Serviciile de asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor, se vor derula pe parcursul a 8 de luni, cu posibilitatea de prelungire automata, fara a fi necesar un acord de vointa expres al partilor în acest sens si fara costuri suplimentare, în situatia depasirii, din motive independente de culpa Autoritatii Contractante, a termenelor de realizare a lucrarilor prevazute în contractul de lucrari sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrari, depasire care face necesara prestarea în continuare a serviciilor de catre Proiectant. Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar ”Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.
Coduri CPV:
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor
|