Data licitatiei 30.07.2022

Expirat

Erata “Extindere sistem informatic integrat – Echipamente- Cheltuieli de tip FEDR” - Furnizare de echipamente de tip Scaner, Imprimantă cod de bare și Hard disc pentru implementarea proiectului „Planificare strategică și accesibilizare a servi
Data licitatiei 30.07.2022
Expirat
21
21
Valoare estimata : 0 Tip anunt: Achizitii ID: 6361688 Data publicarii : 02.08.2022 Tara/Judet: RO/Satu-Mare
Descriere scurta:

“Extindere sistem informatic integrat – Echipamente- Cheltuieli de tip FEDR” - Furnizare de echipamente de tip Scaner, Imprimantă cod de bare și Hard disc pentru implementarea proiectului „Planificare strategică și accesibilizare a serviciilor oferite de administrația locală în Municipiul Carei”, Cod SIPOCA/SMIS 845/135769

Coduri CPV:

30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software

Textul licitației

ctului „Planificare strategică și accesibilizare a serviciilor oferite de administrația locală în Municipiul Carei”, Cod SIPOCA/SMIS 845/135769 Numar de referinta: 4481160/2022/845/135769/06 II.1.2) Cod CPV Principal: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului Furnizare II.1.4) Descriere succinta: Furnizare echipamente de tip Scaner – o bucată, Imprimantă cod de bare -două bucăți și Hard disc – o bucată, pentru implementarea proiectului „Planificare strategică și accesibilizare a serviciilor oferite de administrația locală în Municipiul Carei”, Cod SIPOCA/SMIS 845/135769 Durata contractului: 1 lună VI.5) Data expe

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT