Erata “Extindere sistem informatic integrat – Echipamente- Cheltuieli de tip FEDR” - Furnizare de echipamente de tip Scaner, Imprimantă cod de bare și Hard disc pentru implementarea proiectului „Planificare strategică și accesibilizare a servi
Data licitatiei 30.07.2022
Expirat
21
21
Valoare estimata : 0
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6361688
|
Data publicarii :
02.08.2022
|
Tara/Judet:
RO/Satu-Mare |
Descriere scurta:
“Extindere sistem informatic integrat – Echipamente- Cheltuieli de tip FEDR” - Furnizare de echipamente de tip Scaner, Imprimantă cod de bare și Hard disc pentru implementarea proiectului „Planificare strategică și accesibilizare a serviciilor oferite de administrația locală în Municipiul Carei”, Cod SIPOCA/SMIS 845/135769
Coduri CPV:
30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
|
Textul licitației
ctului „Planificare strategică și accesibilizare a serviciilor oferite de administrația locală în Municipiul Carei”, Cod SIPOCA/SMIS 845/135769
Numar de referinta: 4481160/2022/845/135769/06
II.1.2) Cod CPV Principal:
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Furnizare echipamente de tip Scaner – o bucată, Imprimantă cod de bare -două bucăți și Hard disc – o bucată, pentru implementarea proiectului „Planificare strategică și accesibilizare a serviciilor oferite de administrația locală în Municipiul Carei”, Cod SIPOCA/SMIS 845/135769
Durata contractului: 1 lună
VI.5) Data expe