Data licitatiei 29.10.2014

Expirat

EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 3 - EFICIENTA ENERGETICA 4EE4
Data licitatiei 29.10.2014
Expirat
392
392
Valoare estimata : 16,571,679 RON Tip anunt: Achizitii ID: 914036 Data publicarii : 16.10.2014 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI) Numar invitatie: 366154 / 17.10.2014 Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 3 - EFICIENTA ENERGETICA 4EE4 Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI) Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336 , Email: fcoralia@ps3.rdsnet.ro, dmaria@ps3.rdsnet.ro I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 3 - EFICIENTA ENERGETICA 4EE4 II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului ce face obiectul procedurii de atribuire este reprezentat de executia lucrarilor privind reabilitarea energetica a urmatoarelor imobile de locuinte/ obiecte de lucrari: - Blocul PM77, Bdul 1 Decembrie 1918, nr 21E - Blocul 21D, Str. Istriei nr. 6 - Blocul 43A, Str. Crivatului nr. 1 - Blocul G4, Intr. B?rsei nr. 7 - Blocul 2, Strada Stelian Mihale nr. 3 - Blocul F2, Aleea Adjud nr. 4 - Blocul M12, Intrarea Bârsei nr. 2 - Blocul E3, Str. Postavarului nr. 3 - Blocul 75, Str. Adrian C?rstea nr. 3 - Blocul 10, Strada Dristorului nr. 102 - Blocul M31, Aleea Barajul Bicaz nr. 9 Valoarea estimata fara TVA: 16.571.679,63 lei fara TVA, din care valoarea lucrarilor fara cota de diverse si neprevazute, suma de 16093604,9 lei; suma de 478.074,73 lei reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute, respectiv 3%. II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 16,571,679.63 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 321872,09 lei Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat lei se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare; b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 9169,36 lei; c) Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare irevocabil emis, în conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. Ordin de plata (virament bancar) în contul Autoritatii Contractante RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sectorului 3, cod fiscal al Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti: 4420465, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si totodata se va transmite in S.E.A.P., în format electronic, semnata cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform invitatiei de participare. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului încheiat. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 6 – Declaratie privind eligibilitatea; - Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic si administratorul-(ii) acestuia; Cazierul judiciar va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. - Formularul nr. 7 – Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator pentru situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, daca este cazul. - Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente catre bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor. - Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente catre bugetul local la nivelul lunii anterioare celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor. - Formularul nr. 8 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010. - Formularul nr. 9 - Declaratia pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie în cadrul autorita?ii contractante cum sunt: ROBERT SORIN NEGOITA; ANDREI CRISTIAN TUDORACHE; CONSTANTIN MITACHE; FLORENTINA PENCEA; ROXANA CIRSTEA; OCTAVIAN GHETU; OLGA COJOCARU; RALUCA STAN; RAZVAN PARVU; CALINA SORESCU; ANA TURCITU; IRINA GINA SOROCEANU; CLAUDIA PAUNA; ALINA GEORGESCU; CORALIA FILIP; MARIUS POPESCU; MARIA DRAGHICI; NICOLETA PLACINTE; OLIMPIA STANCA; ANA TOFAN; RADU GABRIELA FLORICICA; TARIGRADEANU OVIDIU COSMIN; POPA RODICA; DUMITRESCU INGRID DIANA SIBILLE; RALUCA COVACI; ANNA MARIA VASILE; IOAN POMPILIU WAN BUZDUGA; NICOLETA DINCA; ARDELEANU MIRCEA; BRATIANU BOGDAN-VALENTIN; CIUDOMIROV MIHAI ANTON; COSOCARIU ALEXANDRU-DAN; DRAGNE ILEANA-DANIELA; DRAGOIESCU VALENTIN IONUT; FATU ADRIAN; FLEANCU FLORIN; HORCEA C-TIN TIBERIU; LOZINSCHI ADRIAN; LUNGU VASILE; MARINEATA MARCEL; MARINESCU IONELA; NEACSU VICTOR; MITRAN VICTOR; NICOLESCU ADRIAN IONUT; NITA ALINA VALENTINA; NITU MIHAI; OPREA DANIEL CRISTIAN; PANAIT RADU ALIN; PETRESCU ELENA; POPA SIMONA-MARIANA; RAILEANU ALEXANDRU; TARTACUTA ION VICTOR; TUDOR ELENA; TUDORACHE LIVIA; VOICU ION VALENTIN; VOINEA INOCENTIU IOAN; ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN; CIRCA HONORIUS ADRIAN. Nota: a. Dovada îndeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. b. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai târziu pâna la data semnarii contractului de achizitie. c. Documentele se vor prezenta însotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba româna. Se vor prezenta: a) Documentele care dovedesc forma de înregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale/reale la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. b) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie autorizat sa execute lucrari de montaj si verificari tehnice pentru conducte/instalatii sub presiune in conformitate cu prevederile Legii nr. 64/2008 privind functionarea în conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, respectiv Prescriptia tehnica PT C6/2010 publicata in MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 385 bis/10.VI.2010. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. c) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie autorizat sa monteze apometre (contoare apa calda/apa rece) in conformitate cu Hotararea Guvernului nr. 1.660/2005 actualizata privind aprobarea unor instructiuni de metrologie legala. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. d) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie autorizat sa execute lucrari de interventii si reparatii la retelele de gaze naturale in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare în domeniul gazelor naturale. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. e) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie atestat sa execute si sa verifice instalatiile electrice prevazute în caietul de sarcini, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a realiza activitatile care fac obiectul prezentului contract. c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a realiza activitatile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. e. Documentele emise in alta limba decât limba româna se vor prezenta însotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba româna. Capacitatea economica si financiara Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului din ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu suma de: 32.187.209 lei.,Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului va detine/ va avea acces la disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru o perioada de minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, în valoare de minim 3.000.000 lei, necesare pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primelor trei luni de executie a contractului independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat în ultimii 5 ani in cadrul unuia sau a maximum 3 contracte lucrari similare de reabilitare termica a unor imobile in suprafata cumulata de minim 47.000 mp. Se va prezenta: Formularul nr. 11 - Lista privind principalele lucrari executate împreuna cu certificate/ documente/ recomandari/ procese-verbale de receptie (datate, semnate si parafate de catre beneficiar – o autoritate contractanta sau un beneficiar privat) prin care se confirma executia de lucrari similare (pentru contractele de lucrari similare prezentate in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara), din care sa rezulte cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 (beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada în care s-a realizat contractul; valoarea contractului).,Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are în dotarea sa sau ca dispune pentru perioada de executie a contractului (proprietate, leasing/angajamente de punere la dispozitie sau prin contracte/conventii de închiriere) de utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate. Astfel, vor fi asigurate in conformitate cu extrasul de resurse aferent proiectului tehnic, cel putin urmatoarele tipuri de utilaje/echipamente/instalatii: schela fatada cu minim o platforma autoridicatoare, tobogan deseuri, plasa protectie fatada, malaxor mortare si adezivi, aparat sudura oxiacetilenica, topitor bitum, aparat sudura cap la cap (polietilena), cifa beton (autobetoniera), autoutilitare transport materiale, scule si unelte de mana pentru dulgherie, tencuieli, vopsitorii si tinichigerie, echipamente de gaurit si percutie. Se va prezenta: Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului ce va fi atribuit impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic va dispune de utilajele/echipamentele respective pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului, respectiv prin care se dovedeste posibilitatea concreta a acestuia de a îndeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa va fi declarata câstigatoare.,Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru îndeplinirea contractului (echipa de proiect): 1. Manager de proiect 2. Sef de santier 3. Sef punct de lucru 4. Inginer constructii civile 5. Responsabil instalatii electrice 6. Inginer instalatii sanitare si termice 7. Inginer instalatii gaze naturale 8. Responsabil tehnic cu executia 9. Responsabil cu controlul calitatii 10. Responsabil cu supravegherea lucrarilor 11. Responsabil tehnic cu sudura 12. Personal de executie specialitatile: dulgherie (Cod COR 712401 - Dulgher pentru constructii sau echivalent), betoane (Cod COR 711401- Betonist sau echivalent), montaj schela (Cod COR 828701 - Montator subansamble cu autorizatie ISCIR sau echivalent), zidarie (Cod COR 712205 - Zidar tencuitor sau echivalent), tamplarie (Cod COR 742201 - Tamplar universal sau echivalent), tinichigerie (Cod COR 721305 - Tinichigiu de santier sau echivalent), mozaicar (Cod COR 712203 - Mozaicar sau echivalent), parchetar (Cod COR 712204 - Parchetar sau echivalent) pavator (Cod COR 711902 - Pavator sau echivalent), sapator (Cod COR 931204 - Sapator manual sau echivalent), sudura (Cod COR 721202 - Sudor autogen cu autorizatie ISCIR sau echivalent), galvanizare (Cod COR 812201 - Galvanizator sau echivalent), vopsitorie (Cod COR 714102 - Zugrav vopsitor sau echivalent), instalatori instalatii electrice, sanitare, ventilatii si gaze naturale (Cod COR 713701 - Electrician in constructii, 713602 - Instalator apa canal, 713604 - Instalator gaze, 712603 - Instalator frigotehnist si izolatii (Cod COR 713405 - Izolator termic sau echivalent).,Profilul expertului nr. 1 - Manager de proiect a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, în conformitate cu legislatia în vigoare si o experienta profesionala generala de minimum 5 ani; b) Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin participarea la cel putin un program de specializare în acest domeniu si prezentarea diplomei/ certificarii aferente recunoscuta la nivel national/ international, cum ar fi cele echivalente cu Manager de proiect cod C.O.R. 241919 sau 242101 sau echivalent); c) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract având ca obiect executie lucrari constructii montaj (indiferent de pozitia detinuta); d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice de management de proiect/conducere/coordonare a unui proiect (indiferent de domeniul proiectului).,Profilul expertului nr. 2 - Sef de santier: a) Studii superioare de profil ingineresc în domeniul constructiilor civile,finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, in conformitate cu legislatia in vigoare si o experienta profesionala generala de minim 5 ani; b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui contract având ca obiect executie lucrari constructii montaj; c) Participarea pe parcursul profesional in cadrul unui contract în cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus.,Profilul expertului nr. 3 - Sef punct de lucru: a) Studii medii si Atestat profesional pentru categoria COR 311201 – Maistru constructii civile, industriale si agricole sau echivalent, sau studii superioare de scurta durata (subinginer) în domeniul constructiilor civile, finalizate si o experienta profesionala generala de minim 5 ani,Profilul expertului nr. 4 - Inginer constructii civile a) Studii superioare de profil ingineresc în domeniul constructiilor civile,finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, in conformitate cu legislatia in vigoare si o experienta profesionala generala de minim 5 ani; b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui contract având ca obiect executie lucrari constructii civile si în cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus.,Profilul expertului nr. 5 - Responsabil instalatii electrice: a) Autorizatie ANRE pentru tensiuni de pana la gradul IV, conform Ordinului nr. 11/2013.,Profilul expertului nr. 6 si 7 - Inginer instalatii sanitare, termice si gaze naturale: a) Studii superioare de profil ingineresc în domeniul instalatii pentru constructii, finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, in conformitate cu legislatia in vigoare si o experienta profesionala generala de minim 5 ani; b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui contract în cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus.,Profilul expertului cheie nr. 8 - Responsabil tehnic cu executia: - Detinerea atestatului de specialitate (RTE) pentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, conform Legii nr. 10/1995.,Profilul expertului nr. 9 – Responsabil cu controlul calitatii: a) Decizie de numire pentru pozitia de responsabil cu controlul calitatii; b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin un contract având ca obiect executie lucrari constructii-montaj si în cadrul caruia sa fi ocupat pozitia similara celei pentru care este propus.,Profilul expertului nr. 10 - Responsabil cu supravegherea lucrarilor (RSL): a) Atestat ISCIR pentru desfasurarea activitatii de RSL, conform Ordinului nr. 165/2011 si Legea nr. 10/1995.,Profilul expertului nr. 11 - Responsabil tehnic cu sudura (RTS): a) Atestat ISCIR pentru desfasurarea activitatii de RTS, conform Ordinului nr. 165/2011 si Legea nr. 10/1995.,Profilul personalului de executie: a) Atestat profesional in specialitatea pentru care este propus si o experienta profesionala generala de minim 1 ani.,Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii.,O lista a lucrarilor pe care ofertantul o are in desfasurare (daca este cazul). Informatii privind sistemul de management al calitatii, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul constructii-montaj sau echivalent, potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).,Cerinta nr. 2 Informatii privind sistemul de management al mediului, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator de management al mediului in domeniul constructii-montaj sau echivalent, potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al mediului (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic Factori de evaluare Denumire Punctaj maxim Pretul ofertei 90 Descriere: Componenta financiara Perioada de garantie a lucrarilor de constructii montaj 10 Descriere: IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2014 15:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: - IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 10:44

Coduri CPV:

45321000-3 - Lucrări de izolare termică

Textul licitației

IERE II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 3 - EFICIENTA ENERGETICA 4EE4 II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului ce face obiectul procedurii de atribuire este reprezentat de executia lucrarilor privind reabilitarea energetica a urmatoarelor imobile de locuinte/ obiecte de lucrari: - Blocul PM77, Bdul 1 Decembrie 1918, nr 21E - Blocul 21D, Str. Istriei nr. 6 - Blocul 43A, Str. Crivatului nr. 1 - Blocul G4, Intr. B?rsei nr. 7 - Blocul 2, Strada Stelian Mihale nr. 3 - Blocul F2, Aleea Adjud nr. 4 - Blocul M12, Intrarea Bârsei nr. 2 - Blocul E3, Str. Postavarului nr. 3 - Blocul 75, Str. Adrian C?rstea nr. 3 - Blocul 10, Strada Dristorului nr. 102 - Blocul M31, Aleea Barajul Bicaz nr. 9 Valoarea estimata fara TVA: 16.571.679,63 lei fara TVA, din care valoarea lucrarilor fara cota de diverse si neprevazute, suma de 16093604,9 lei; suma de 478.074,73 lei reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute, respectiv 3%. II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2) II.1.7

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT