Furnizare de cartuse si tonere pentru imprimante
Data licitatiei 18.04.2018
Expirat

1

1
Valoare estimata : 437,265 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 3002108
|
Data publicarii :
02.04.2018
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Furnizare cartuse si tonere: Lot 1 –Anexa 1 si 3 – Furnizare cartuse si tonere pentru Consiliul Judetean Cluj Lot 2 –Anexa 2 si 4- Furnizare artuse si tonere pentru Centrul Militar Zonal Cluj Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Documentatie,clarificari si decizii” din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat. Optiuni: art.165/H.G.395/2016,AC va opta pt supl.produse,conditionat de existenta res. finan.
Coduri CPV:
30125100-2 - Cartuşe de toner
|
Textul licitației
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartuse si tonere: Lot 1 –Anexa 1 si 3 – Furnizare cartuse si tonere pentru Consiliul Judetean Cluj Lot 2 –Anexa 2 si 4- Furnizare artuse si tonere pentru Centrul Militar Zonal Cluj Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Documentatie,clarificari si decizii” din ca