Data licitatiei 18.04.2024

Expirat

Furnizare de mobilier pentru dotare sali de clasa, sali de grupa, laborator de stiinte multidisciplinar, cabinet de geografie si ateliere de practica pentru proiectul „INVATAMANT DE CALITATE IN COMUNA SALVA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD”
Data licitatiei 18.04.2024
Expirat
7
7
Valoare atribuita : 367,270 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 8182317 Data publicarii : 19.04.2024 Tara/Judet: RO/Bistrita-Nasaud
Descriere scurta:

Furnizare de mobilier pentru dotare sali de clasa, sali de grupa, laborator de stiinte multidisciplinar, cabinet de geografie si ateliere de practica pentru proiectul „INVATAMANT DE CALITATE IN COMUNA SALVA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD”

Coduri CPV:

39160000-1 - Mobilier şcolar

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

p> I.5) Activitate principala Servicii publice generale SECTIUNEA II: Obiect II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: Furnizare de mobilier pentru dotare sali de clasa, sali de grupa, laborator de stiinte multidisciplinar, cabinet de geografie si ateliere de practica pentru proiectul „INVATAMANT DE CALITATE IN COMUNA SALVA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD” II.1.2) Cod CPV principal: Mobilier scolar (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului Tipul contractului: Furnizare II.1.4) Descriere succinta: Prin prezentul proiect propus spre finantare se doreste dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente IT a Scolii Profesionale Tiberiu Morariu, din comuna Salva, judetul Bistrita-NAsaud. Se vor dota 3 sali de grupa, 12 sali de clasa, 1 cabinet de geografie, 1 sala de sport, 1 laborator multidisciplinar, 1 laborator TIC si 2 ateliere de practica. Investitiile sunt in corelare cu Analiza de nevoi pentru care Solicitantul a primit Avizul ISJ. Prezenta procedură de achiziție publică se va realiza cu scopul de a asigura dotarea cu echipamente digitale. Digitalizarea procesului educațional va presupune

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT