Data licitatiei 24.10.2017

Expirat

Furnizare pachet de produse pentru intretinerea, repararea constructiilor si a instalatiilor aferente
Data licitatiei 24.10.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 3,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2669766 Data publicarii : 23.10.2017 Tara/Judet: RO/Valcea
Descriere scurta:

Furnizare pachet produse:1.Profil rigips carton din tabla zincata UW 100 x 30x4000 mm = 20 ml; 2.Profit rigips carton din tabla zincata CW 100 x 30x4000 mm = 40 ml 3.Profil rigips carton din tabla zincata UW 50 x 30x4000 mm = 20 ml 4.Profil rigips carton din tabla zincata CW 50 x 30x4000 mm = 20ml 5.Dibluri universale din nylon cu surub 8 x 80 = 200 buc 6.Suruburi rigips autofiletant 3,5 x 25 mm = 2000 buc 7.Banda hartie pentru fixare rigips 50 mm = 120 ml 8.Ipsos rigips Super 12,5 kg = 1 sac 9.Placa rigips carton 12,5 x 1200x 2600 mm = 15 buc 10.BCA 200 x 100 x 600 mm = 1 mc 11.Usa metalica interior stanga/dreapta 202 x 88 mm = 4 buc 12.Ferestre din PVC 56cm X 56 cm = 4 buc 13.Spuma poliuretanica pentru montaj= 8 tuburi 14.Profil pvc colt cu plasa 2,5 m = 15 buc

Coduri CPV:

44423000-1 - Diverse articole

Textul licitației

5.Dibluri universale din nylon cu surub 8 x 80 = 200 buc 6.Suruburi rigips autofiletant 3,5 x 25 mm = 2000 buc 7.Banda hartie pentru fixare rigips 50 mm = 120 ml 8.Ipsos rigips Super 12,5 kg = 1 sac 9.Placa rigips carton 12,5 x 1200x 2600 mm = 15 buc 10.BCA 200 x 100 x 600 mm = 1 mc 11.Usa metalica interior stanga/dreapta 202 x 88 mm = 4 buc 12.Ferestre din PVC 56cm X 56 cm = 4 buc 13.Spuma poliuretanica pentru montaj= 8 tuburi 14.Profil pvc colt cu plasa 2,5 m = 15 buc Valoarea estimata fara TVA: 3000.00-3200.00 RON Conditii contract: Livrarea se va face gratuit la sediul autoritatii contractante, in termen de 2 zile de la primirea comenzii ferme. Conditii participare: Ofertantii au obligatia de a posta in SEAP oferta sub denumirea \"Furnizare pachet produse pentru intretinerea, repararea constructiilor si a instalatiilor aferente ISUJ Valcea\" si numarul prezentului anunt de publicitate . Ofertele vor avea valabilitatea cel putin 30 de zile . Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 25.10.2017 Informatii suplimentare: Ofertele vor fi semnate si stampilate de catre ofertanti si vor fi transmise la adresa de email achizitii@isuvl.ro

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT