Data licitatiei 14.12.2020

Expirat

Furnizare produse specifice crizei sanitare COVID-19 necesare dotării cu echipamente și aparatură medicală a Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu în cadrul proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la
Data licitatiei 14.12.2020
Expirat
21
21
Valoare estimata : 12,330,778 RON Tip anunt: Achizitii ID: 4905373 Data publicarii : 17.11.2020 Tara/Judet: RO/Gorj
Descriere scurta:

Furnizare produse specifice crizei sanitare COVID-19 necesare dotării cu echipamente și aparatură medicală a Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu în cadrul proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj”, COD SMIS 138189, organizată pe 13 loturi

Coduri CPV:

33100000-1 - Echipamente medicale

Textul licitației

. Informatii suplimentare pot fi obtinute la: - Comunicarea electronica necesita utlizarea de instrumente si de dispozitive care nu sunt disponibile in mod general. Accesul direct nerestrictionat si complet la aceste instrumente si dispozitive este gratuit, la: - Informatii suplimentare pot fi obtinute de la: adresa mentionata mai sus Ofertele, candidaturile sau cererile de participare trebuie depuse la: adresa mentionata mai sus I.4) Tipul autoritatii contractante - I.5) SECTIUNEA II: OBIECT II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: Furnizare produse specifice crizei sanitare COVID-19 necesare dotării cu echipamente și aparatură medicală a Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu în cadrul proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj”, COD SMIS 138189, organizată pe 13 loturi Numar de referinta:4956057_2020_PAAPD1150103 II.1.2) Cod CPV principal: 33100000-1 Echipamente medicale (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Furnizare / Cumparare II.1.4) Descriere succinta: În contextul actual, limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2, precum și a

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT